Gå til innhold

Den store Renati tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er en tråd for alle de som elsker renati, her kan du si hva du mener om renati hvilken type som er best osv...

Legg gjerne ut noen bilder og!

8107265[/snapback]

hei. egentlig så er Renati bra, men den funker ikke på mitt hår. Detter ned etter 1 time. Noen som vet hvorfor ? Ødelegger håret mitt med bruk av Dax

Lenke til kommentar

Bruker den med grå bunn og svart lokk. Eneste bakdelen er vel at den funker dårlig på lengre hår. Nå når jeg har sånn mellomkort hår funker det fint, men om man har hår som rekker over ørenet blir det håpløst. I såfall må man ha mye voks i, og da ser det ut som man har vaska håret i smør.

Lenke til kommentar

Har halvlangt hår nå, bruker den med grå bunn og svart lokk (vanlige?). Funker fett å bruke den hvis du passer på å planlegge dusjing sånn at håret får tørket naturlig før du tar det i. Pleier å ha det litt bustete med pannelugg mot høyre :) Den holder lenge da, med mindre man begynner å ligge i en sofa eller seng, da går det fort bort :( Har ikke prøvd noen andre, jeg holder meg nok til denne en stund :love:

 

Edit: Men vil også legge inn skryt av den grønne KMS voksen. Pleide å bruke den før jeg la om til Renati. Den er nok ikke så langt bak Renati. Man kan faktisk sammenligne de to. Nøler ikke å bruke den hvis jeg ikke har Renati på stedet. :hmm:

 

Edit2: leif :D

Endret av platti
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...