jealei Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hei, kan hende jeg bare har glemt hvor det skal være, men når jeg høyre klikke på deskopen og velger personalize-themes så kan jeg bare velge windows vista og windows classiv theme, skal det ikke være mange flere valgmuligheter her? jeg skrudde ihvertfall på aero i går, og nå husker jeg ikke hvor jeg fant det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Kan du ha installert ett program som ikke støtter aero themet? quicktime er vel ett rasshøl akkurat der?? Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har du oppdatert drivere til skjermkort el.? Du må nemlig oppdatere scoren din i windows experience rating etter slike oppdateringer, for 'graphics rating for aero' og graphics rating' settes til 1 etter driveroppdatering av skjermkort. Man må ha minst 2 (tror jeg det er) for at vista skal aktivere aero. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Akkurat angående det der.. Jeg har fått overall score på 4,2. Aero er der, men vinduene er ikke animerte. Har sett tidligere at de faller bak når du lukker dem o.l. Hvordan aktiverer jeg dette? Jeg haket av for "Tilpasset for best utseende" uten å merke forksjell.. Edit: Skjermkortet innstalerte seg selv. Har ATI X800. Skal jeg laste ned egne drivere istedet? Endret 10. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Litt off topic spørsmål, men hvordan fungerer Aero? Jeg har nemlig Vista og menyer osv er gjennomsiktige, men jeg har ikke sett noe til denne 3D mappefordelingen osv. Ser nå også at jeg ikke har Aero som theme alternativ. (Har 4,9 i poengscore) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 For Aero må dere ha installert en vista kapabel WDDM driver til skjermkortet . "Windows Display Driver Model (WDDM) is the new graphic driver model for video cards running under Windows Vista." Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Støtter alle kort det der da? Jeg har Radeon X800 GT som er et relativt bra kort. Min totale score er på 4,2. Grafikk på skrivebordsytelse viser 5,9.. Så jeg burde kunne ha på disse effektene? Edit: Har siste ATI driver for Vista også.. Endret 11. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Aero ble borte idag hos meg :S Hvordan reaktiverer jeg dette? Hadde 3 dager igjen på Vista aktivasjonen, som jeg også aktiverte idag. Win-Tab funksjonen ble også borte :/ Endret 22. mars 2007 av Supremacy Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 høyreklikk på deskopen, velg personalize - window color and appearance Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det står det bare Windows Basic og et par win 98 designs... Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) står det ikke vista basic engang? Endret 22. mars 2007 av jealei Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jo Vista Basic mente jeg Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 men er det ingen ting over det? hos mer er det Windows vista aero windows vista basic windows classic osv er det ikke sånn hos deg? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Nå hopper jeg inn i tråden igjen Om han har samme problem som meg, så er det ingen av dem. Jeg både sjekket driverene, samt restartet en eller annen desktop greie i registeret og CMD. Ingenting virker. Skulle innstalert den engelske fra begynnelsen.. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Så hva gjør jeg? Vista basic themet er grusomt! Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Så hva gjør jeg? Vista basic themet er grusomt! 8215595[/snapback] Installert noen nye programmer i det siste? Mest sannsynlig noen programmer som ikke støtter Aero som er årsaken. Hos meg er det ett program som ikke støtter Aero grensesnittet, å Aero blir deaktivert hver gang jeg kjører dette. Da kan jeg heller ikke velge det under tema. Når jeg avslutter det programmet, aktiviseres aero igjen. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Om jeg kjører HijackThis, kan noen da se det? Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Ingen som kan hjelpe meg her? Nå prøvde jeg Aero skin med Windowsblinds også, det blir fortsatt ingen aero effekt... Endret 23. mars 2007 av Supremacy Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Litt off topic spørsmål, men hvordan fungerer Aero? Jeg har nemlig Vista og menyer osv er gjennomsiktige, men jeg har ikke sett noe til denne 3D mappefordelingen osv. Ser nå også at jeg ikke har Aero som theme alternativ. (Har 4,9 i poengscore) 8120007[/snapback] Hvis jeg ikke misforstår deg, så skal du trykke Win + Tab for å få den 3D mappe fordelingen. Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ingen som kan hjelpe meg med dette? Må jeg reinstalere? Vista Basic themet er latterlig stygt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå