Programvare Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Topic sier det meste. Hva mener du er verdens verste lukt? Begrunn svaret ditt For min del er det når man åpner oppvaskmaskinen når det står masse skitne tallerkner og lignende inni og det stiger en lukt ut som nesten får meg til å kaste opp! Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Eddik/eple eddik lukten er forferdelig. Eller så er ånden til en fyr jeg går på skulen med den verste lukten jeg kommer på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Gammel sur svette blandet med tobakkslukt er en slager. En på jobb lukter ofte sånn. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tipper den lukten som kom etter at en tupperware boks, som jeg hadde hatt med meg gryterett til lunsj i, ble åpnet etter gud vet hvor mange uker kvalifiserer. Fy for en stank. Klarte så vidt å åpne og lukke oppvaskemaskinen og sette den på uten å spy. Måtte ha pauser ver gang jeg skulle trekke pusten. Dvs løpe gjennom gangen og inn i stuen for å få tilnærmet ren luft. Brak meg hele tiden når jeg sto der. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Odøren av ekskrement er lavt verdsatt hos meg. Ostepop lukter heller ikke særlig godt. Hater den tunge, ekle lukten som slår deg i trynet når man lukter på en ostepop. Endret 6. mars 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Det meste som lukter råttent, og svette. Edit: trenger jeg virkelig begrunne hvorfor råttent lukter fælt? Fordi det lukter dødt, jævlig og kvalmt. Endret 6. mars 2007 av Jerix Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Menneskebæsj Drittlukt på boks(helt forferdelig stram å tung drittlukt, setter seg i hus å det som er) Kloakk Råtten mat Råtten kjøtt/ dyrekadaver Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Råtten sild er den mest jævlige lukta jeg vet om. Aetat hadde ringt (da jeg var arbeidsledig) og sa at de trengte hjelp på den lokale slipen, så jeg møtte der og der lå det en fiskebåt der som hadde ligget i 8mnd fullasta med sild som måtte tømmes før den kunne hugges opp, at den lukta som kom da jeg åpna lasteluka kunne snudd en død mann i grava er jeg neste sikker på ,den var forjævlig. Da vi var ferdig med å tømme båten så stanka jeg råtten sild i 2 uker etterpå ingen såpe greide å fjærne stanken skikkelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Lukten av oppkast blandet med dritt er heller ikke noe særlig. Noe alle som har hatt "dobbelsidig" diare burde vite. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Odøren av ekskrement er lavt verdsatt hos meg. Ostepop lukter heller ikke særlig godt. Hater den tunge, ekle lukten som slår deg i trynet når man lukter på en ostepop. 8091030[/snapback] Flere sier at ostepop ikke lukter godt ... Jeg har aldri reagert på lukten ... Svette er vel det jeg misliker mest. I hvert fall som jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Kattepiss og gammle bestemor truser Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 proteinpulver som har stått blandet med vann i en flaske ett par måneder Lenke til kommentar
catolap Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Tja, gamlinger som lukter piss og sur tobakk, samt svette. Åh herrejemini! Spy og jordbærcider er ugh! :O Lenke til kommentar
radiated Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Brent hår er jo en klassiker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg hadde en grilla kylling m/fett stående i aluminiumsform i ovnen i 2 uker. Det var i min startfase som hybelboer. Når jeg så kom på det plutselig, og åpna ovnen, lukta det en merkelig blanding av surt og råttent, kyllingen var dekket med grønt hår og det kravla små larver i det harske fettet. Jeg måtte selvsagt lufte ut ovnen for å noensinne kunne bruke den igjen, som resulterte i at den sure råtne stanken fylte hele hybelen min i flere dager etterpå. Vaska ovnen med zalo og ovnsvask etterpå. Den lukta sitter i bakhodet, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Verste jeg har luktet er en slags superlim sløydlæreren min hadde. Det var to tuber som måtte blandes sammen. Å, fy faen, så sterk og ekkel lukt, hadde jeg satt nesa rett ved tuben og tatt et alvorlig sniff, ville jeg kastet opp. Men limet funket bra. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Brent hår er jo en klassiker. 8091450[/snapback] Brent hår glemmer du aldri. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Verdens verste lukt er Råtne egg, rå kylling som er utgått på dato, og sur svette. Fy å fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå