Gå til innhold

Den koselige Leeds-tråden

Anbefalte innlegg

Håper ikke på mye flaming nå, synes bare det er litt synd at ikke Leeds har egen tråd her, så jeg starter en!

Greit nok, det går ikke supert med Leeds om dagen, som ligger altfor langt nede på tabellen.

Men jeg har troen. Vi skal en dag herske på toppen av Premier League, og den dagen, skal jeg le av alle de som har mobbet meg opp igjennom, med at Leeds er et dritt lag.

Atm er jeg 17 år og fullblods Leeds fan.

Leeds for alltid! :)

Jeg vet at det er mange Leeds fans der ute, så ikke nøl med å fortelle om en spesiell opplevelse du har hatt med Leeds, eller gjerne hva som helst.

Alle de som holder med andre lag, kan gjerne beundre denne tråden og støtte, men jeg ser helst ikke at dere spammer og flamer denne tråden.

Endret av Kattan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:roll: Er det et lag i 1 divisjon jeg heier på, så er det Leeds ;) Håper de rykker opp til PL og gjør det godt der :) Var det ikke Leeds som måtte selge veldig mange spillere eller hva det var? er jeg helt på gjorde nå:S?

Og btw, som andre også sier, forandre litt på Topic.. ;)

Heia Leeds! :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Som United-supporter må jeg innrømme at det er litt vondt å se Leeds rykke ned. Husker spesielt godt oppgjørene mellom Leeds og United rundt 1999-2001, det var virkelig stort det. Lokaloppgjør mellom to av de beste lagene i PL. Håper dere reiser dere!

Lenke til kommentar

Lykke til i League One...Håper indeed dere reiser dere. Har alltid hatt et forhold til Leeds nede i bevisstheten et sted, selv om Liverpool alltid vil være størst. Var på Elland Road for lenge siden, et så flott stadion hører ikke hjemme i League One. Reis dere, Leeds!

Lenke til kommentar
Er ikke noe særlig Leeds fan, faren min er det da. Jeg syns det er utrolig synd det som har skjedd med klubben. Fra å være så høyt oppe til å gå så langt ned. Håper de kommer seg opp på toppen igjen!

8657996[/snapback]

Faren min og.

Jeg sier bare lykke til videre og håper at det snur igjen en dag. Er ikke en sånn teit klubb som Manu,Liverpool osv.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-EIV2CS

Husker ikke hvilken sesong, men hvertfall: På over tid klarte Viduka og score mot Arsenal så det ble 2-3. Hadde Arsenal greidd uavgjort hadde dem vunnet PL.

Fantaserer jeg? Husker jeg drømte at i VG sa Ferguson: Takk, Leeds....

Mulig jeg bare er god til å fantasere....

Lenke til kommentar

Ikke Leeds fan, men håper de kommer tilbake i PL. Går bra for de i League One, har vunnet 8 og en uavgjort på de 9 første, men pga de startet på minus 15 så står de kun med 10poeng og en målforskjell på 18-4. Bare 9 poeng opptil første plass, så ingenting er umulig.

Endret av trra
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...