suprmatias Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Håper ikke på mye flaming nå, synes bare det er litt synd at ikke Leeds har egen tråd her, så jeg starter en! Greit nok, det går ikke supert med Leeds om dagen, som ligger altfor langt nede på tabellen. Men jeg har troen. Vi skal en dag herske på toppen av Premier League, og den dagen, skal jeg le av alle de som har mobbet meg opp igjennom, med at Leeds er et dritt lag. Atm er jeg 17 år og fullblods Leeds fan. Leeds for alltid! Jeg vet at det er mange Leeds fans der ute, så ikke nøl med å fortelle om en spesiell opplevelse du har hatt med Leeds, eller gjerne hva som helst. Alle de som holder med andre lag, kan gjerne beundre denne tråden og støtte, men jeg ser helst ikke at dere spammer og flamer denne tråden. Endret 7. mars 2007 av Kattan Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Er IKKE Leeds fan... Går ikke så veldig bra med dem i 1. divisjon. Husker for et par år siden da la dem ganske høyt oppe i PL, nå ligger dem, ja du vet.. Men ManUtd vil alltid være best, ALLTID Raste Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 du bør kanskje vurdere å fjerne ordet "store" i topic men ellers, heia leeds Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Enig med å ta vekk ''store'' i emne. Kanskje, Leeds-tråden, for oss fans ... Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Lær dere å lese poster ordentlig. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Er det et lag i 1 divisjon jeg heier på, så er det Leeds Håper de rykker opp til PL og gjør det godt der Var det ikke Leeds som måtte selge veldig mange spillere eller hva det var? er jeg helt på gjorde nå:S? Og btw, som andre også sier, forandre litt på Topic.. Heia Leeds! Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Haha, bare whining på topic. Blir slapp. Har bytta nå, herregud. For et folk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ser ut til å bli nok et nedrykk for dere... Fra et av PL's bedre lag, nå til dette... Penger er jammen meg vanskelige... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Synd at dere solgte Kilgallon. Stort talent i mine øyne. Lenke til kommentar
suprmatias Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Synd at dere solgte Kilgallon. Stort talent i mine øyne. 8107349[/snapback] Veldig sant. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Snakk om liv i denne tråden :!: Grattis med nedrykk Neida, synds litt synd at dere har rykket ned igjen... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Som United-supporter må jeg innrømme at det er litt vondt å se Leeds rykke ned. Husker spesielt godt oppgjørene mellom Leeds og United rundt 1999-2001, det var virkelig stort det. Lokaloppgjør mellom to av de beste lagene i PL. Håper dere reiser dere! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Lykke til i League One...Håper indeed dere reiser dere. Har alltid hatt et forhold til Leeds nede i bevisstheten et sted, selv om Liverpool alltid vil være størst. Var på Elland Road for lenge siden, et så flott stadion hører ikke hjemme i League One. Reis dere, Leeds! Lenke til kommentar
Marqs91 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er ikke noe særlig Leeds fan, faren min er det da. Jeg syns det er utrolig synd det som har skjedd med klubben. Fra å være så høyt oppe til å gå så langt ned. Håper de kommer seg opp på toppen igjen! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Er ikke noe særlig Leeds fan, faren min er det da. Jeg syns det er utrolig synd det som har skjedd med klubben. Fra å være så høyt oppe til å gå så langt ned. Håper de kommer seg opp på toppen igjen! 8657996[/snapback] Faren min og. Jeg sier bare lykke til videre og håper at det snur igjen en dag. Er ikke en sånn teit klubb som Manu,Liverpool osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Må si at denne tråden ikke lever, er det ikke noen Leeds supportere der ute ? Hvordan går det egentlig for Leeds i 2 divisjon ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Husker ikke hvilken sesong, men hvertfall: På over tid klarte Viduka og score mot Arsenal så det ble 2-3. Hadde Arsenal greidd uavgjort hadde dem vunnet PL. Fantaserer jeg? Husker jeg drømte at i VG sa Ferguson: Takk, Leeds.... Mulig jeg bare er god til å fantasere.... Lenke til kommentar
trra Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Ikke Leeds fan, men håper de kommer tilbake i PL. Går bra for de i League One, har vunnet 8 og en uavgjort på de 9 første, men pga de startet på minus 15 så står de kun med 10poeng og en målforskjell på 18-4. Bare 9 poeng opptil første plass, så ingenting er umulig. Endret 4. oktober 2007 av trra Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvilken plass ligger egentlig Leeds på i 2. Divisjon? Hakke fått fulgt med Lenke til kommentar
trra Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) 2 divisjon heter league One nå. De ligger på 9.plass, 6 poeng bak 1.plass, men så startet leeds med hele 15 minus poeng, 9.Leeds 12 10 2 0 21 - 5 17 Hele tabellen finner du her : http://www.nifs.no/tabell.php?h2hskjul=1&a...p;u=&visou= Endret 24. oktober 2007 av trra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå