FetterTp Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Heisann. Jeg lurte på om det var noen her som har en kriminalitet funksjon eller klarer å lage en. Hvis du veldig god til å lage funksjoner, vær så snill å kontakt meg. Helst Email [email protected] Mvh Christoffer/Fetter Tp Lenke til kommentar
Peter Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du må jo selvsagt utdype hva denne funksjonen skal gjøre osv. Jeg ligger syk i senga og har ikke tenkt til å anstrenge meg mer enn nødvendig, men tviler på at noen andre kan hjelp uten MYE mer informasjon. Lenke til kommentar
FetterTp Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Du må jo selvsagt utdype hva denne funksjonen skal gjøre osv.Jeg ligger syk i senga og har ikke tenkt til å anstrenge meg mer enn nødvendig, men tviler på at noen andre kan hjelp uten MYE mer informasjon. 8082777[/snapback] De får mer info når de har kontakta meg Lenke til kommentar
Peter Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Du må jo selvsagt utdype hva denne funksjonen skal gjøre osv.Jeg ligger syk i senga og har ikke tenkt til å anstrenge meg mer enn nødvendig, men tviler på at noen andre kan hjelp uten MYE mer informasjon. 8082777[/snapback] De får mer info når de har kontakta meg 8082842[/snapback] Lykke til! Tviler på at noen kommer til å kontakte deg, dessverre. Over og ut, knut. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Ingen, eller få, kommer til å kontakte deg så lenge dette er alt du sier. Hva med betaling? Det er få personer som jobber gratis. Lenke til kommentar
Met_Fredrik Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Er dette noe som må være hemmelig eller hva? Dette er et forum.. Er litt mere "Hei, jeg har problemer med det og det og det.. ", enn "Hei, jeg trenger en kriminalitets funksjon, pm meg" Utdyp deg! Så skal du se hvor mye hjelp du får Endret 5. mars 2007 av Met_Fredrik Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Har du tenkt å lage et alà norwegianmafia spill eller noe? Endret 5. mars 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå