Gå til innhold

Fujitsu Siemens komplottet

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke vi er blitt lurt, for hvis alle sjekker sin konto/bruker på den siden de har bestilt pc'en sin fra så kan man faktisk se ordresum. Nettbuttikken har ikke lov til å sende deg en pc og komme 2 dager senere"hei du, du som er heldig eier xi1546 må nok betale litt ekstra, sånn ca 50%, håper det svir i lommeboka" :hmm:

Jeg foreslår alle til å ta et print-screen av bestilling, noter alt ordrenr, alt!

Jeg har bestillt min pc fra Nicator Norge, og jeg håper på at jeg får den pc'en. Jeg har lett etter en bra, men billig pc. Og da jeg fant den(i går kveld, takket være dette forumet) så hadde jeg store forventninger.

Eneste som er dumt er at vista ikke følger med, men det ekke no stress, kan altid laste det ned.

KOmmer pc'en den kommende uka skal beine til elkjøp og kjøpe dark messiah og rainbow six:vegas

Without steam we would be nothing
Endret av FoxesWipes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle firmaer har "vi forbeholder oss retten til feilprising/prisendringer" så lykke til med den.

Saken her er jo at varen er feilpriset sentralt og da står ikke vært enkelt firma ansvarlig.

Det er vel også noe som heter at kunden/kjøper bør/burde vite at varen i visse tilfeller var feilpriset som i dette tilfellet da aviket var så stort som 50%.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Var det feilprising eller ikke og er det noen som kan bevise det sånn 100%.

Det står ikke en dritt, det kan hende at det var "one big sale, one time only"

Feilprising, hvorfor nevner alle det, altså hvis jeg ser noe billig en dag og finner ut at neste dag så har den blitt dyrere så kalles det feilprising. ok!

Det er marked, folk skal tjene penger og hvis eieren merker at varen blir mer etterstpurt i markedet hva gjør han da? Da blir det det ikke noe feilprising skal jeg si deg, men verdien på varen går opp.

Så jeg hakke dummet meg ut på noen som helst måte hvis det var det du prøvde på å gjøre.

Lenke til kommentar
Var det feilprising eller ikke og er det noen som kan bevise det sånn 100%.

Det står ikke en dritt, det kan hende at det var "one big sale, one time only"

Feilprising, hvorfor nevner alle det, altså hvis jeg ser noe billig en dag og finner ut at neste dag så har den blitt dyrere så kalles det feilprising. ok!

Det er marked, folk skal tjene penger og hvis eieren merker at varen blir mer etterstpurt i markedet hva gjør han da? Da blir det det ikke noe feilprising skal jeg si deg, men verdien på varen går opp.

Så jeg hakke dummet meg ut på noen som helst måte hvis det var det du prøvde på å gjøre.

8075431[/snapback]

Enig.

Skjønner ikke at alle tilfeller med store forskjeller mellom produsentens veiledende pris og butikkens pris skal kalles for feilprising.

Det er jo lov for en butikk å selge godt under veiledende pris hvis de vil tømme sitt lager for en bestemt model.

Lenke til kommentar

Det tar tydeligvis veldig lang tid for enkelte å forstå dette og må ha dette bekreftet fra nettbutikken.

Nettbutikken du/dere har kjøpt maskinen fra må betale rundt 5000,- for at dere skal ta imot varen "høres dette sannsynelig ut"

Vel jeg har skrevet god forklaring i denne posten og i den forrige men nå føler jeg at dette ligger på et så lavt nivå at i hvert fall jeg ikke gidder å diskutere dette lenger.

Lenke til kommentar

Enig.

Skjønner ikke at alle tilfeller med store forskjeller mellom produsentens veiledende pris og butikkens pris skal kalles for feilprising.

Det er jo lov for en butikk å selge godt under veiledende pris hvis de vil tømme sitt lager for en bestemt model.

8075533[/snapback]

Takk skal du ha, du er den eneste her med fornuft. Har du sett hva han jada-jada fyren har skrevet?

Alle firmaer har "vi forbeholder oss retten til feilprising/prisendringer" så lykke til med den

Mitt svar: HOI!

Saken her er jo at varen er feilpriset sentralt og da står ikke vært enkelt firma ansvarlig.

Mitt svar: åssen kan noe som dette være "feilpriset" hos så mange butikker, tenk før du sier noe.

Det er vel også noe som heter at kunden/kjøper bør/burde vite at varen i visse tilfeller var feilpriset som i dette tilfellet da aviket var så stort som 50%.

Mitt svar: Så det er min oppgave å tenke "hmm, jeg lurer på om jeg blir lurt av disse folka, siden de selger maskinen så billig."

Så du mener hvis en kommer gata og sier hei jeg har kjøpt meg en ny bil, men jeg kan ikke bruke så vil du kjøpe den. Her er papirene alt er i orden og jeg selger den for halvpris, ellers så for jeg ikke solgt den.

Sånn, kongsvinger-gutta bør tenke seg litt om før de slenger seg på fronten for å slenge med leppa.

Lenke til kommentar

Det tar tydeligvis veldig lang tid for enkelte å forstå dette og må ha dette bekreftet fra nettbutikken.

Nettbutikken du/dere har kjøpt maskinen fra må betale rundt 5000,- for at dere skal ta imot varen "høres dette sannsynelig ut"

Vel jeg har skrevet god forklaring i denne posten og i den forrige men nå føler jeg at dette ligger på et så lavt nivå at i hvert fall jeg ikke gidder å diskutere dette lenger.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...