Gå til innhold

GTAIV Trailer 29. mars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åjoda! :p Dette er stort!

Vi får sikkert se både hvilken by det er (om ikke hvertfall hvilken type stil de har valgt) og hvilken type grafikk vi kan forvente oss! Gleder meg hvertfall! Vi vet jo absolutt ingenting om spillet!

Rockstar er uten tvil kongen når det gjelder lansering av spill..

Lenke til kommentar

Gleder meg ganske mye, selv om jeg er litt usikker på om jeg kommer til å gidde å skaffe meg det, syns Crackdown er så fett mye p.g.a. muligheten for å hoppe sinnsykt høyt, klatre bygninger, kaste biler, kort sag være helt loco.. Kommer nok til å bli litt kjedelig på en måte, å være vanlig dødelig igjen :p

Lenke til kommentar

GTA-spillene er de eneste spilla jeg virkelig kjenner det kribler i magan når det kommer noe nytt om. Gleder meg villt til trailern. Håper vi får en liten smakebit angående geografi og tidsrom.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Gleder meg så enormt mye! Elsker GTA-serien, trolig min favoritt spillserie. Lurer på hvor IV'n vil ta plass, har et personlig ønske om Tokyo, eller i alle fall en Tokyo-inspirert by.

Gleder meg som en unge til juleaften hver gang et nytt GTA-spill kommer. :D

Lenke til kommentar

Ojoj..Holdt på å pisse på meg når jeg så denne nyheten. Er jo litt uvanlig at det kommer trailere før screenshots ifra slike spill, men kanskje GTA har kommet til et punkt hvor det egentlig ikke trengs noe særlig med PR, siden alle vet om spillene ifra før. og hvilken kvalitet det leverer. Ojojoj..dette blir utrolig spennende!

Lenke til kommentar

woho :w00t: Gleder meg allerede. GTA serien er min favoritt gjennom alle tider, Har selv hatt alle GTA spillene utenom London, men alle var gode til sin tid. Kan ikke tro annet at også dette må bli bra når jeg ser hva de tidligere har prestert med alle spillene. Akkurat nå er jeg mest spent på hvilken by det vil utspille seg i, men det kan en kansje ressonere seg frem til via traileren. Så jeg får vente i spenning til den 29. mars. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...