erot71 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Bør enn gå for ultimate eller er det nok med Premium? Det er jo ganske stor pris mellom dem, er det forskjellen så stor? Så lengen enn ikke driver kontor, holder det med Premium? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Om du har behov for Remote Desktop (eksternt skrivebord) eller har lokalt nettverk og ikke vil skrive inn brukernavn og passord hver gang etter restart, så er Ultimate noe for deg. I tillegg får du med extras, som f.eks flere spill og andre ting. Men om det er verdt pris forskjellen....neppe. Home Premium har det meste som ultimate har, Media Center del osv. Men mangler de få tingene nevnt over. Ellers ser ikke jeg mye forskjell, og hadde neppe betalt så mye for Ultimate. Personlig har jeg både lokalt nettverk (med server) og behov for å kunne fjernstyre pc'er, så jeg kjøpte en Ultimate lisens. Skulle vel egentlig ha brukt den på stue pc'en siden der har jeg behov for eksternt skrivebort tilkobling... Sikkert noen andre små forskjeller også, som Bitlocker (kryptering av disk) m.m, men du må spørre deg om du har behov for dette. Og om BIOS støtter dette. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Her har du en oversikt over hvilke muligheter hver versjon har. I og for seg er premium et godt valgt for den vanlige forbruker: http://www.microsoft.com/windows/products/...ons/choose.mspx Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Takker så mye for svar. Da tror jeg at jeg hopper over Ultimate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå