golfpowah Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Trenger anlegg til leiligheten. Tenkte i prisklasse 3-4k som max (trenger ikke være 3999 av den grunnen..) Kan gjerne ha dvd spiller. Kom med forslag Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Spar så du får råd til CAMBRIDGE 540A v2 og Dynavoice F6 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er en del informasjon du burde få inn: *Skal du ha stereo eller surround? *Skal det brukes kun til film eller til musikk også? *Hvor stort er rommet du skal ha det i? Jo mer du forteller, jo lettere er det å hjelpe deg med å finne det rette anlegget. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er en del informasjon du burde få inn: *Skal du ha stereo eller surround? *Skal det brukes kun til film eller til musikk også? *Hvor stort er rommet du skal ha det i? Jo mer du forteller, jo lettere er det å hjelpe deg med å finne det rette anlegget. 8062284[/snapback] Det ligger jo en del Audio Pro gulvhøyttalere på QXL nå, det kan jo være et godt utgangspunkt, jeg har ikke hørt de aktuelle modellene med Audio Pro er vanligvis bra både til film og musikk, spesiellt subbene heres har et veldig godt rykte. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Og du quotet meg der fordi? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Kombinasjonen som gnomiz kommer med der burde gi temmelig god lyd. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 ja, må si at den der så bra ut, men hva med kabler? Skal jeg kjøpe det hos hifi klubben? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) ja, hvorfor ikke? Det er bedre å kjøpe litt skikkelige kabler istedet for lakrissnører som følger med. Endret 10. mars 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 De Dali-kablene burde være gode nok i massevis. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg syns ikke hifiklubben har noe godt utvalg av kabler. Ta heller en titt hos Eltek de har mye større utvalg. Syns også de har bedre kabler. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 De høytalerne, noen forhandlere (gjerne i drammensområdet..) som selger det. Er litt skeptisk til å kjøpe så store ting over nettet.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Tror det er stort sett bare nettbutikker som har de i Norge. Mulig jeg tar feil, men har ikke sett de noen andre steder. Endret 18. mars 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Men det er ''ok'' å kjøpe det via nettbutikk? Tenker på evt retur, at det ville koste endel siden høytalerne er såpass store som dem er.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det går ann å hente og levere hos Netshop.no i Oslo Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Kan vel hente hos komplett i Sandefjord forresten? Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Hva med denne og denne? Eller kan jeg bruke denne? Endret 19. mars 2007 av golfpowah Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg kan ikke si så mange gode ord om CV. Liker de ikke Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Hva er -ene om CV? Syns de så helt greie ut på den sia så hadde hvert fint å vite om hva som er negativt med dem. Noen andre høytalere fra hifi klubben som er bra a? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 CV er laget for ren kraft og trenger veldig mye strøm for å kunne få ut sitt potensiale. Det mange entusiaster ikke liker med dem er at CV har blitt laget kun med fokus på å kunne presses så høyt som mulig, ikke akkurat fintspillende høyttalere med andre ord. Mine favoritter på Hifiklubben er Dali Concept 6 , men om dette er litt for mye kan du se på B&W DM600 S3. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Regner med å gå for CV siden jeg ikke kommer til å ta meg råd til en basser. Ingen som har sterke meninger imot det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå