Gå til innhold

Seminar på The eXperience '07

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Hallois, kodere og godtfolk. Nå er det godt mulig at dere hatt fått med dere at HW-LAN 06 ble til The eXperience og at det skal være i høstferien i år. Og det skal være diverse seminarer der. Som dere ser har jeg postet et forslag der og CWH lurte på om det var noen av dere som kunne stille opp og fortelle litt om HTML, CSS, PHP, XHTML, design osv.

Noen innspill eller noen som slenger seg på? (post gjerne her i samme slengen om dere vil henge dere på) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Blir transport og evt. oppholdskostnader dekket?

8050423[/snapback]

Det skal jeg ikke uttale meg om da jeg bare poster på oppfordring av CWH. Send ham et PM eller Ueland for den saks skyld.

Lenke til kommentar

Hadde jo vært morro, men jeg gidder ikke stille opp med mindre transport og evt. oppholdskostnader blir dekket. Jeg har i hvertfall andre ting å gjøre i høstferien, som jeg heller kan bruke pengene mine på, men hvis de omtalte kostnadene blir dekket, skal man ikke bort fra at jeg kanskje blir med noen andre herfra på en liten tur til Valhall :)

Lenke til kommentar

Dersom vi gjennomfører seminarene som et kommersiellt produkt vil det naturligvis overveies om vi skal fly inn og beverte seminarholdere.

Rom ble ikke bygget på en dag, så jeg tør si at i år har vi ikke midler til å fly inn foredragsholdere dersom ikke en sponsor stiller opp.

Når det er sagt, er det absolutt ikke umulig. Det avhenger naturligvis av nivå og innhold på seminarene.

Greit svar?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Hadde vært gøy med alle gutte på scenen som forklarte div saker  :love:

8052639[/snapback]

<div> mener du vel? ^^

8052966[/snapback]

Tror mer han tenker på div som i diverse, selvom <div> elementet sikkert vil bli nevnt :wee:

Lenke til kommentar
Akkurat det jeg tenkte på også.. Samle alle gutta for å prate om diverse saker som engasjerer oss, kanskje litt live-koding også, til og med! :o

8052813[/snapback]

Husk å la det bli et seminar isåfall hvor dere tar sikte på å lære folk med ikke så veldig mye kunnskap fra før, og ikke en 'klubb' med massevis av fremmedord som bare tilhengerne i Webkafeen skjønner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...