Blåbær Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Info om facebook: meld dere på Norway network som gjøres her: http://www.facebook.com/editaccount.php?networks Også har vi en gruppe for oss som henger på forumet, det finner det her: http://www.facebook.com/group.php?gid=2260344390 Endret 22. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 seriøs og seriøs. Flere jeg kjenner som får en del pop-ups når de går inn på siden. Mulig vi alle har virus, spyware ect. men tviler sterkt på det. Er jo bare på facebook det skjer. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Flere jeg kjenner bruker facebook, og jeg hater dem alle for det. Uten noen spesiell grunn egentlig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Aldri hatt noen problemer med facebook. Men ingen vits i hate folk med facebook, men kan fort bli til at man bruker mye tid der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg ble lurt til å registrere meg der for et par dager siden. Fikk en mail fra en som brukte det, og nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo sjekke ut hva det var Jeg brukte orkut tidligere. Myspace har jeg aldri giddet å engasjere meg noe særlig i, selv om jeg har en profil der også. Blink og nettby er for fjortis-sjekkested. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva er egentlig facebook? Jeg fikk en mail om dette. Men gammel og grå som jeg er, så har jeg ikke hørt om det før. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 seriøs og seriøs. Flere jeg kjenner som får en del pop-ups når de går inn på siden. Mulig vi alle har virus, spyware ect. men tviler sterkt på det. Er jo bare på facebook det skjer. 8132256[/snapback] eehh.. tror nok det er spyware ja.. Den er helt clean. Så skjønner ikke hvordan du får det til.. Det du sier er nok stort sett løgn.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva er egentlig facebook? Jeg fikk en mail om dette. Men gammel og grå som jeg er, så har jeg ikke hørt om det før. 8167923[/snapback] Det er en nettverks-thingie. Man legger til venner og kan se hvilke venner de har igjen osv. I tillegg kan man lage grupper og joine grupper. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Blitt kjent med mange fra barneskolen igjen takket være facebook, en veldig grei måte å treffe gamle kjente på. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg skjønner hva du mener, wazu. Jeg har det litt på samme måten. Facebook er et viralt fenomen fordi det er dine venner/bekjente som maser det på deg. Det må være et perfekt apparat for et moderne STASI (f.eks. CIA eller andre amerikanske myndigheter som kan kreve innsyn i alle loggene til Facebook), spør du meg. Dere leser vel hele privacy policy'en før dere registrerer dere? Selv takker jeg nei. Jeg vil heller være paranoid enn Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har opprettet en gruppe på facebook som heter "Forumet"..gjerne join hvis dere vil. Er en lukket gruppe slik at ikke hvem som helst kan joine. Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Requeste på "forumet" jeg Goliath Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg er på facebook. Etter at flere på skolen maste om det. Sendte request til "forumet" nå Lenke til kommentar
............... Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hadde vært fint å holdt denne tråden igang, så det kom noen flere i forum gruppa Endret 27. mars 2007 av karlsn Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hadde vært fint å holdt denne tråden igang, så det kom noen flere i forum gruppa 8250701[/snapback] Ja, kan ikke si at det er fullt der ennå Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Fått over 150 på barneskolen gruppa mi, tror dere har mulighet til å kapre flere om dere vil, bare inviter venner og be de invitere igjen. Tror den største gruppa på facebook nærmer seg 1 mill. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er jo en gruppe der med en som visstnok skal skifte mellomnavnet sitt til Facebook hvis det blir over 500 000 medlemmer i gruppa! Hvorvidt han kommer til å gjøre dette har jeg ingen aning om. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Var en gruppe der en mann skulle oppkalle ungen sin etter spidermann hvis gruppen den fikk over 100000 medlemmer, det skjedde ikke ta mannen avbrutte forlovelsen han hadde med fruen sin. Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 sliter litt med det high school systemet. Der hvor jeg går er ikke laget, og jeg tok en annen(tilfeldig). Men den må jo bli comfirma av en på den skolen ellers blir konton disablet :/ tips? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 sliter litt med det high school systemet. Der hvor jeg går er ikke laget, og jeg tok en annen(tilfeldig). Men den må jo bli comfirma av en på den skolen ellers blir konton disablet :/ tips? 8261928[/snapback] Jeg har og samme problemet. Jeg bare meldte meg på Alabama Christian High, og kan ikke si jeg kjenner så fryktelig mange der. Vet ikke om jeg bare blir kastet ut derifra, eller om det er fra hele facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå