Gå til innhold

Forumets brukere av Facebook

Blåbær

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg ble lurt til å registrere meg der for et par dager siden. Fikk en mail fra en som brukte det, og nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo sjekke ut hva det var :p

Jeg brukte orkut tidligere. Myspace har jeg aldri giddet å engasjere meg noe særlig i, selv om jeg har en profil der også. Blink og nettby er for fjortis-sjekkested.

Lenke til kommentar
seriøs og seriøs. Flere jeg kjenner som får en del pop-ups når de går inn på siden. Mulig vi alle har virus, spyware ect. men tviler sterkt på det. Er jo bare på facebook det skjer.

8132256[/snapback]

eehh.. tror nok det er spyware ja..

Den er helt clean. Så skjønner ikke hvordan du får det til..

Det du sier er nok stort sett løgn..

Lenke til kommentar
Hva er egentlig facebook?

Jeg fikk en mail om dette. Men gammel og grå som jeg er, så har jeg ikke hørt om det før.  :D

8167923[/snapback]

Det er en nettverks-thingie. Man legger til venner og kan se hvilke venner de har igjen osv. I tillegg kan man lage grupper og joine grupper.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener, wazu. Jeg har det litt på samme måten.

Facebook er et viralt fenomen fordi det er dine venner/bekjente som maser det på deg. Det må være et perfekt apparat for et moderne STASI (f.eks. CIA eller andre amerikanske myndigheter som kan kreve innsyn i alle loggene til Facebook), spør du meg. Dere leser vel hele privacy policy'en før dere registrerer dere?

Selv takker jeg nei. Jeg vil heller være paranoid enn

Lenke til kommentar
sliter litt med det high school systemet. Der hvor jeg går er ikke laget, og jeg tok en annen(tilfeldig). Men den må jo bli comfirma av en på den skolen ellers blir konton disablet :/ tips?

8261928[/snapback]

Jeg har og samme problemet. Jeg bare meldte meg på Alabama Christian High, og kan ikke si jeg kjenner så fryktelig mange der. Vet ikke om jeg bare blir kastet ut derifra, eller om det er fra hele facebook.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...