DannyVice Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 10. Cassidy Album Title: It Is What It Is Release: Second Quarter Beats: Swizz Beatz, Neo The Matrix, Hi-Tek, Nottz, Rockwilder and Bink Features: John Legend and Marsha Ambrosius First Single: TBD 9. Papoose Album Title: The Nacirema Dream Release: First Quarter Beats: Scott Storch, Pharrell, Kanye West, Swizz Beatz, DJ Premier, Heatmakerz, DJ Kay Slay, Focus and E-Dubs Features: Jim Jones, Busta Rhymes, Bun B., Chamillionaire, Young Buck, Tony Yayo and Jadakiss First Single: TBD 8. Fabolous Album Title: From Nothin' To Something Release: First Quarter Beats: Timbaland, Just Blaze, Jazze Pha, Rodney Jerkins, The Runners, Polow Da Don and Ne-Yo Features: Junior Reid, Cassidy, Lil Wayne, Ne-Yo, Paul Cain, Red Cafe' and Joe Budden First Single:TBD 7. Lil Jon Album Title: Crunk Rock Release: Second Quarter Beats: Lil Jon, Rob Cavallo (Green Day), Marcos Curiel (P.O.D.), Timbaland, Nitti, Rick Rubin, Good Charlotte and Jonathan Davis (Korn) Features: Ciara, Lil Scrappy, E-40, Too $hort, Yung Joc, Nate Dogg, Lil Wyane, Three 6 Mafia and Chris Rock First Single: TBD 6. Raekwon Album Title: Only Built 4 Cuban Linx II Release: TBD Beats: Dr. Dre, RZA, Scram Jones and J Dilla Features: Wu Tang Clan First Single: TBD 5. Three 6 Mafia Album Title: The Last 2 Walk Release: First Quarter Beats: DJ Paul and Juicy J Features: Chamillionaire, Lyfe Jennings, 8Ball & MJG, Spanish Fly, Al Kapone and Project Pat First Single: Doe Boy Fresh 4. Chamillionaire Album Title: The Ultimate Victory Release: First Quarter Beats: Kanye West, Cool & Dre, Just Blaze, Mannie Fresh and J.R. Rotem Features: Bone Thugs-N-Harmony, Busta Rhymes, Pimp C and Kelis First Single: I'm Not A Criminal 3. Young Buck Album Title: Buck The World Release: First Quarter Beats: Dr. Dre, Eminem, Lil Jon, Jazze Pha, The Diaz Brothers, Hi-Tek and Needlez Features: T.I., Pimp C, Young Jeezy, Lyfe Jennings, Bun B, 8Ball & MJG, Snoop Dogg, Trick Daddy, Trey Songz and Kokaine First Single: I Know You Want Me 2. T.I. Album Title: T.I. vs T.I.P. Release: Second Quarter Beats: DJ Toomp, Akon, Scott Storch, Khao, Keith Mack, Lil C, David Banner, Nitti, Mannie Fresh, Dr. Dre, Eminem, Pharrell, Timbaland and Swizz Beats Features: Young Jeezy, Akon, Big Kuntry, Young Dro and Governor First Single: TBD 1. Lil Wayne Album Title: Tha Carter 3 Release: Late Second Quarter Beats: Timbaland, Will.i.am, Scott Storch and Swizz Beats Features: Twista, Junior Reid and Sizzla First Single: La La Dr. Dre, Eminem and 50 Cent werent featured because there wasnt any concrete information about any of their releases. But heres what was said about them: 50 Cent For his third album, tentavely titled "Before I Self Destruct", 50's aiming to recapture the magic that made Get Rich Or Dioe Tryin a classic, It wont all be throwback though. The man with the record company for a middle name plans to incorporate more conceptual songs this go-round and self-revealing lyrics for those inquiring minds that want to know. The usual G-Unit and Shady suspects should be expected as well as a track from Beyonce hitmaker Rich Harrison. After the underwhelming '06 performances of Mobb Deep and Lloyd Banks, 50's taking it upon himself to reclaim the G-G-G-G-spot on the top of the charts. If he cant do it, homie, it cant be done. Eminem While 2004's Encore sold over 5 million copies, critics complained that hip hop's most controversial caucasoid had run out of shit to talk about. Well, after a year that saw him remarry, and subsequently redivorce his ex-wife Kim and the murder of his best friend, Proof, trust that ol' Em has a lot to get off his chest. Word has it he's holed up in the studio writing and producing new material for an as-yet-untitled fifth album, which might drop as soon as this summer. With more than 20 songs already in the can and, reportedly, more involvement from Dr. Dre than in recent years, aint no need to guress who's back. Dr. Dre At this point, its safe to say that Detox is the most anticipated album in the history of rap. Since we first heard the title (what, seven years ago?), reports on Dre's third solo effort have gone from a hip hop musical to a standard full-length to a srapped project to an urban legend. Recently, just when we'd given up paying attention to promised release dates, an online video Hvilke album gleder dere mest til? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Av de der helt klart Raekwon, jeg kommer nok til å bli skuffa, men det er vel en liten sjanse for at han klarer å lage en verdig oppfølger til OB4CL. Papoose blir kanskje moro, men har han skaffa seg platekontrakt? Ellers er det jo snorefest. Ser fram til Son of Light-albumet, jeg. ' edit: Lil Wayne-albumet må jeg forresten sjekke ut når det kommer. Endret 28. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Papoose blir kanskje moro, men har han skaffa seg platekontrakt? Ellers er det jo snorefest. Ser fram til Son of Light-albumet, jeg. 8043715[/snapback] Jepp, tror plata skal komme ut på Jive Records. Dr.Dre har forøvrig sagt at han kommer til å hjelpe Papoose på debut albumet hans, det kan bli spennende. Lenke til kommentar
coban Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 "DETOX" av Doc. Dre kommer helt definitivt til å bli en "INSTA-CLASSIC"! Ellers så tror jeg 6 Six Mafia og Lil'Jon er verdt å høre på:-) Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Må desverre si meg enig med Unge Thendrup, trur nok at Raekwon kan slippe et halvslappt album, men eg tykkjer han gjorde god figur på Goldmine på det nye Busta-albumet, så det er håp. Men at det kommer ut på Aftermath er jo eit kvalitetsteikn, men kven veit, kanskje han blir kasta ut av doktoren Personleg så venter eg på nytt Redman-album, sjølv om eg ikkje tør vente på ein ny klassikar her heller. Album eg ikkje venter på er Lil Jon, Chamillionaire og 50 Cent (litt hating må til) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det kommer mye bra i år.. Dr. Dre – Detox Kanye West – Graduation Common - Finding Forever Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx II Joe Budden - The Growth Talib Kweli - Ear Drum Rakim - The Seventh Seal Redman - Red Gone Wild Eminem – TBA Pharoahe Monch – Desire 50 Cent - Before I Self Destruct Lupe Fiasco - The Cool Talib Kweli & Madlib - The Liberation Little Brother - The Getback Chamillionaire - Ultimate Victory Sean Price - Jesus Price Superstar Saigon - The Greatest Story Never Told Ghostface & MF Doom - Swift & Changeable LL Cool J - Todd Smith 2: Back to Cool Devin the Dude - Waitin' to Inhale Papoose - The Nacirema Dream UGK - Underground Kingz Timbaland - Shock Value Lil Wayne - Tha Carter III Eve - Here I Am Young Buck - Buck the World El-P - I'll Sleep When You're Dead Gleder meg mest til Dre, Eminem, Devin og Lupe. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Tee Productions har vel en del utgivelser på gang også. Nye album fra Tommy Tee og Son of Light. Endelig. The Loudmouf Choir skal også gi ut album. Må si jeg gleder meg mer til disse enn det meste annet. Endret 3. mars 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hehe, Lil' John. YEAH! 8069385[/snapback] OOOOOOOOKAYY!! Uansett, de fleste av artistene på den lista kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Særlig Lil' Wayne og Lil' Jon. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gleder meg til Fiftys nye album. Håper det blir mer i stil med Get rich or die trying enn The massacre og Get rich or die trying OST. Mistet litt sansen for han på de to albumene. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Gleder meg til T.I og Papose utifra den lista. Kommer også til å bli moro å høre hva Weezy koker opp. Men T.I aller mest. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Three 6 Mafia, eminem, 50 cent og dr.dre Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hvem skal produsere Fiddys nye album? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvem skal produsere Fiddys nye album? 8081970[/snapback] Producer(s) 50 Cent (Exec.) Dr. Dre Eminem Sha Money XL Hi-Tek Scott Storch Polow Da Don Timbaland Rich Harrison Jonathan Rotem Sean Redburn Endret 5. mars 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Takk, absolutt mange bra navn der. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det er jo mer eller mindre de samme produsentene som går igjen på alle "mainstream"-albuma. Kjedelig. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Tee Productions har vel en del utgivelser på gang også. Nye album fra Tommy Tee og Son of Light. Endelig. The Loudmouf Choir skal også gi ut album. Må si jeg gleder meg mer til disse enn det meste annet. 8068418[/snapback] Dette gleder jeg meg til også Blir deilig og se noe nytt fra den kanten. Men vet du om det blir en mixtape fra Tommy Tee ala Tommy tycker om mej og back to work? Fra hovedlisten gleder jeg meg til T.I's album, detox og Raekwon selvom jeg tviler på at sistnevnte leverer noe på høyde med den første i "serien"... Papoose sitt kan også bli spennende. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det skal komme et album med navnet "Studio Time". Det ligger ei låt fra albumet på teeproductions.com, men det må være den dårligste Tommy Tee-låta jeg noensinne har hørt. Gleder meg likkavæl. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Det skal komme et album med navnet "Studio Time". Det ligger ei låt fra albumet på teeproductions.com, men det må være den dårligste Tommy Tee-låta jeg noensinne har hørt. Gleder meg likkavæl. 8084843[/snapback] Fett fett, når jeg skal sjekke ut låta på siden kommer det feilmelding virker som det er en liten feil på siden. Får sjekke innom og sjekke innimellom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå