Gå til innhold

Jeg har mistet lyden...


Anbefalte innlegg

Jeg har mistet lyden, og det gjør meg frustert! :no:

 

Det er ikke all lyd som er forsvunnet, jeg kan fortsatt høre feks musikk og ambience sounds... Men "action"-lyd (fra spells, sverdkamper, gunshots etc., buffs som blir lagt, folk som går inn og ut av stealth) og emotes er forsvunnet helt!

 

All lyd er slått på i Sound Options

 

Jeg har prøvd å disable alle mine addons (selv om jeg ikke har lagt til nye addons i det siste), uten at det hjalp... Problemet oppstod på alle mine chars samtidig, tilsynelatende helt plutselig...

 

Jeg har AC'97 integrert lydkort på følgende hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307784

 

Prøvde å søke på driveroppdatering i Enhetsbehandling, men den fant ikke noe...

 

Deretter lastet jeg ned og la inn http://www.realtek.com.tw/downloads/downlo...3&GetDown=false

 

Kjører på Windows XP

 

Å spille uten lyd er mer irriterende enn man skulle tro! Er det noen som har opplevd lignende eller som kan hjelpe meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du ta screenshot av sound optionsene dine?

8032366[/snapback]

 

Se vedlegg

 

 

Bug, skru av hardware ettelleranna og sett sound channels på low i sound settings.

8032441[/snapback]

 

Yay! Det fungerte! Vedlagt bilde viser nåværede settings, hardware acceleration var slått på... Jeg vet egentlig ikke helt hva hardware accelereation innebærer (merker ingen stor forskjell på lyden, iallefall ikke enda), med er dette en bug de kommer til å ordne opp i?

 

edit:

Jo, jeg merker faktisk forskjell på lydkvaliteten... Den virker mer metallisk nå... :(

post-67278-1172521310_thumb.png

Endret av FunkyMonk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...