Gå til innhold

The PS3/360/Wii Song

phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det er fint du markerer din misnøye for tråden med å leggge inn et totalt unødvendig og umodent innlegg... :roll:

Hvis en tråd byr deg imot, trenger du ikke poste i den. Særlig hvis du ikke har noe konstruktivt å bidra med.

8030849[/snapback]

Nå spøker jeg med i denne tråden i motsetning til deg. Og hva skulle man for eksempel kunne bidra med av seriøse innspill i en sånn tråd som dette? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeesphhhhhhhhh.. Like morsomt som svartedauden.. Tror jeg skal lage en video om at 360 er en prompekonsoll. Men jeg er litt redd for at den vil ligge over det intellektuelle nivået til målgruppen..  :!:

8030774[/snapback]

Hmmm, det er vel ikke du som er killmojo3000?

8030951[/snapback]

Oi.. Håper virkelig ikke den videoen der var ment som ett "seriøst" forsøk på å svare på den første videoen..

Den første videoen hadde nå i hvert fall noen morsomme poenger. Men denne svar-videoen var jo rett og slett sørgelige greier.

Men sier vel det meste om alderen til den som har laget filmen at det eneste de klarer å finne på er homo-hets og kobling av wii-kjøpere og pedofile.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tror jeg skal lage en video om at 360 er en prompekonsoll. Men jeg er litt redd for at den vil ligge over det intellektuelle nivået til målgruppen..  :!:

8030774[/snapback]

Sant det. PS3-fansen er vel ikke kjent for å være skarpeste knivene i skuffen.

8031122[/snapback]

Stilig, du tok dobbelt betydningen.. :D Det var en del her inne som tok det for gitt at det var de jeg var ute etter.. ;)

Lenke til kommentar

Viss noen trenger en sang for å forlenge sin E-penis så kan likegodt jeg gjøre det med å ha en liten trall om lillebromle.

Men seriøst så er dette ganske tåpelig. Uansett hvordan du ser på det. Konsollenkrigen har gått fra latterlig til patetisk. Gratulerer med bidraget ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...