amundsf Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei! Skulle gjerne hatt noe lignende denne. Bare at skulle hatt en av "ekstern type", altså noe mer beskyttet... Skal ikke sitte inne i PCen. Det beste om fra eSATA til IDE, men SATA til IDE er et bra alternativ Og veit at kunne ha koblet via USB, men i utgangspunktet ønsker jeg å unngå det. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Denne burde vel fungere greit. Grei pris og fraktfritt.. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Strålende! Da har jeg en løsning Hvis noen skulle vite om noe lignende, bare eSATA i stedet for SATA så er det fint hvis sier ifra. Kommer ikke til å bestille på noen dager enda... Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Ser altså ikke ut til at noen har noen overgang direkte mellom eSATA og IDE å tipse om? Noe noe som skylle tyde på at det ikke vil fungere å kombinere den overgangen PROuser linker til og denne? Vil det kunne gi tapt ytelse? I forhold til å koble disken direkte til en IDE-slot... - Amund Endret 27. februar 2007 av amundsf Lenke til kommentar
S.L.F Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 tror ikke du vil tape noe ytelse! bare å teste! Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Hvis det er noen som har noe spesielt om dette spørsmålet må de for min del gjerne svare her. Men har egentlig kommet frem til sammensettningen av PCen nå. Tråden finner du her. I post 1 er beskrivelse av hva jeg ønsket. Skrevet for en del dager siden - men ettersom jeg ikke fikk noe svar laga jeg tråder i hvert enkeltforum. Post 2 er slettet, mens i post 3 står oppsettet jeg pr. nå har kommet frem til. Kom gjerne med innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå