TST Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Europeere får en PS3-maskin med svak bakoverkompatibilitet i forhold til amerikanske og japanske maskiner. Les mer Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Syns dette var dårlig av Sony. Nå har de skrytt så lenge at man kan spille alle PS og PS2-spill, så syns ikke de kan forandre mening en mnd før lansering... Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hm, hva med Playstation 1.. hadde vaert kult a spille f.eks. Abe's Oddyssey igjen pa PS3. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Hva med å flytte "Begrenset bakoverkompatibilitet på PAL PS3" tråden over hit, eller eventuelt stenge den? Vi trenger ikke to tråder om samme emne. Endret 23. februar 2007 av ChaosPredicted Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) La meg spørre: Når var det Sony sist kom med en skikkelig GOD nyhet? Endret 23. februar 2007 av Motoko Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Det her synes jeg var tullete! Skal vi betale mer og i tillegg få en "dårligere" versjon? Dèt gir iallefall meg enda en grunn til å importere.. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Sony er jo helt på kjøret.... de har jo diarè langt nedover leggen! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Haha, alle de postene jeg har sett her på gamer forumet som klager over X360 sin BC, så får de samme driten selv :!: Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Blir nok fort glemt, folk kjøper ikke ps3 for å spille ps1-2 spill, samme som på x360' bedre om de klarer å sette ned prisen fortere, enn å bruke penger på en gimmick Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Sålenge det støtter God of War og Shadows of the Colossus er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Synes ikke det er så dårlig,skulle jeg kjøpe PS 3 var det ikke får og spille SP 2 spill på.. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 For min del er dette veldig triste nyheter. Hadde håpet jeg kunne kassere PS2-en når PS3-en kommer på plass, men hvis ikke alle spillene mine funker på PS3 så blir den et tillegg til konsollhylla i stedet for en utbytting av en av de nåværende maskinene. Når hylla rommer fem-seks maskiner fra før skulle jeg gjerne slippe å gjøre plass til enda en. Lenke til kommentar
slash Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg lukter BS lang veg.. det OSER bs. "ønsker å fokuserer på utviklingen av nye konsepter, skreddersydd for PlayStation 3." Right.. Og disse konseptene er veldig forskjellige her i europa, derfor kan vi ikke i det minste nyte samme godene som jap/US. bullshit. Hadde håpet å kunne dykke inn i ps2 biblioteket mitt når jeg etterhvert fikk meg ps3, men det ser ut som jeg kanskje bare bør la være, og heller satse på ps2 emulering på pc, som blomstrer i disse dager. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 For min del er dette veldig triste nyheter. Hadde håpet jeg kunne kassere PS2-en når PS3-en kommer på plass, men hvis ikke alle spillene mine funker på PS3 så blir den et tillegg til konsollhylla i stedet for en utbytting av en av de nåværende maskinene. Når hylla rommer fem-seks maskiner fra før skulle jeg gjerne slippe å gjøre plass til enda en. 8011675[/snapback] Støttes. Hva er poenget å ta vekk en allerede eksisternde funksjon, for å utvikle en dårligere en? Et ekstra stikk i siden på dem som har ventet lengst? Lenke til kommentar
Knutsi Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 For min del er dette veldig triste nyheter. Hadde håpet jeg kunne kassere PS2-en når PS3-en kommer på plass, men hvis ikke alle spillene mine funker på PS3 så blir den et tillegg til konsollhylla i stedet for en utbytting av en av de nåværende maskinene. Når hylla rommer fem-seks maskiner fra før skulle jeg gjerne slippe å gjøre plass til enda en. 8011675[/snapback] Støttes. Hva er poenget å ta vekk en allerede eksisternde funksjon, for å utvikle en dårligere en? Et ekstra stikk i siden på dem som har ventet lengst? 8013209[/snapback] 1.) PS3 selger ikke fordi den er for dyr (surprise, surprise) 2.) Sony går ikke så godt om dagen De må kutte produksjonskostnadene. De begynner med dette i Europa, og sprer det så til alle verdensdeler. Å forsøke å pakke det inn i bullshit med "fokus" etc. er bare tull, dette er et rent økonomisk grep. De burde heller kastet ut Blue-Ray spilleren!! (såklart umulig..) Er flere som vil spille gamle PS2 spill en Blue-ray disker i tiden som kommer... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Litt synd egentlig. Men jeg bryr meg ikke så hardt egentlig. Har jo PS2 fra før så og den spille jo også PSone spill. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kommer Sony i det hele tatt til å selge èn eneste konsoll i Europa Nå burde vi vel ha lært av amerikanerene og japsene, og når vi i tillegg får en nedgradert utgave. Takke meg til PC. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg er bare nødt til det, men her er litt off-topic: Det heter kompatibilitet og ikke kompabilitet. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Jeg er bare nødt til det, men her er litt off-topic: Det heter kompatibilitet og ikke kompabilitet. (Old Lady in a) Walker Texas Ranger saves the day Endret 24. februar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
kindings Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Kommer Sony i det hele tatt til å selge èn eneste konsoll i Europa Sikkert i bøtter og spann, folk glemmer dette. Sony har sikkert tenkt; hvordan skal vi få folk til å kjøpe flest mulig nye spill og få den til å la de gamle spillene ligge? Vi tar bort bakoverkompatibiliteten, det er jo i utgangspunktet genialt. De har vel sett at salget av nye spill har gått for treigt i Japan og USA. Her burde EU gripe inn, de blander seg oppi alt MS holder på med, så hvorfor ikke også her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg