torslo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 råd tas i mot med takk har starta og lakkere filterene i front... bilder kommer i morra Lenke til kommentar
Incursus Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 råd tas i mot med takk har starta og lakkere filterene i front... bilder kommer i morra 8003354[/snapback] blir sikkert tøft, må kanskje ta ein tur opp til deg ein dag da. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 må gjera det ja Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 *Mine inlegg* Skal følge med på denne. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 hehe... blir nok ikkje så ofte update da eg har lite med ideer... men som sagt, vis dere har noen gode forslag så kom med dem Lenke til kommentar
torslo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 update..... har grønt neon bak den nederste "rille" saken... Lenke til kommentar
Incursus Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 må komme til deg ein dag å se det i virkeligheten. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Om du skal lakke hele kabinettet grønt, så anbefaler jeg deg i å ikke bruke grønne lys inni. Blir litt kjiip et ensformig. Så anbefaler jeg deg også å bruke led lys, da led gir en mye skarpere og finere fage, som er mye finere. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Om du skal lakke hele kabinettet grønt, så anbefaler jeg deg i å ikke bruke grønne lys inni. Blir litt kjiip et ensformig. Så anbefaler jeg deg også å bruke led lys, da led gir en mye skarpere og finere fage, som er mye finere. 8008431[/snapback] skal ha kabinettet svart var planen, men vurderer svart metallic og ha grønne metallic detaljer... led`s må eg få skaffet ja...takk for forslag -torslo Lenke til kommentar
torslo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 noen forslag til farge innvendig? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 syns lakkeringa ble pen jeg. Grønn innvendig også? Lenke til kommentar
torslo Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 har vurdert kawa grønn innvendig også...og lakke "føttene" kawa grønne også...hørtes det dumt ut? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Blir bra dette Enig at du burde lakkere inni også Lenke til kommentar
Incursus Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 kunne sikkert vært tøfft med grønt inni, men svart hadde vel ikke vært så dumt det heller. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 kunne sikkert vært tøfft med grønt inni, men svart hadde vel ikke vært så dumt det heller. 8012299[/snapback] e bare det at du har svart innvendig.... og eg trur kanskje det blir litt for mykje svart.... så kawa grønn blir det nok..vis ingen har noen gode tips Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hva med uv reaktiv grønn farge på innsiden, skjære bort "gittere" i fronten og få byttet dett ut noe i svart eller sølv-mesh. Ser du har vannkjøling, skal du ha noe uv reaktvit i vanne da? Jeg ser du har slike riller i plexien,sjønner ikke vits med det da jeg synes det er stykt og ødelegger looken. Har du lys i viftene i sidene da? du kan jo skjære vekk vifte grillene og ersatta de med sølvfarget eller sort grill mesh. Du kan jo se litt på min og andres modder for inspirasjon, men dette blir bra Lenke til kommentar
torslo Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 planen var å ha blå som kontrast farge innatt det grønne... altså, klareslanger med UV blått vann..., vurderer å ta "gitteret" på sida med vifter og erstatte med viftegriller i crom Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 har nå rapportert min egen post i hovedtråden, ba om å få den sletta. poster derfor min kommentar her i stede: jeg tror kanskje det hadde blitt bedre om du brukte en mindre lys grønn. british racing green f.eks. og så hadde jeg lakka kassa svart, og bare hatt grønnt på de rillene i frontdøra istede for hele frontplata. den grønnfarga skriker litt mye ( i alle fall på bildene) så jeg hadde brrukt litt mindre av den Lenke til kommentar
torslo Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) kabinettet er forsåvidt svart.. men men... du/dekkan ville kanskje hatt det i svart blank eller noe?.... likte i grunn fronten der den "skriker"... men hver sin smak... det er fortsatt bare i prosjekt modus Endret 25. februar 2007 av torslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå