Whoopy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) God kveld/morgen/ettermiddag Da har tiden kommet for en tråd for kjærlighetssanger, men Cun skal ha litt av æren . Jeg kan etterhvert, når jeg finner, legge ut linker til sider med sanger og noen sanger som jeg har funni selv, men kom gjerne med fler forslag Har en liten liste allerede: Your'e Beautiful-James Blunt Heaven-Bryan Adams Here Without You-3 Doors Down Here By Me-3 Doors Down When The Stars Go Blue-Bethany Joy Lenz Everything I Do, I Do It For You-Bryan Adams Take My Breath Away-Jessica Simpson Strange And Beautiful-Aqualung You & Me-Lifehouse Don't Matter-Akon Dry Your Eyes-The Streets You'll Be In My Heart-Phil Collins (fra Tarzan) Feel-Robbie Willams Angel-Robbie Willams Stars-Alejandro Fuentes Far Away-Nickelback With Or Without You LINKER: www.lovesongs.com en side på engelsk med masse kjærlighetssanger-tekster og navn på artister som synger sangene. Noe annet på sia også Endret 5. mars 2007 av Whoopy Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei! Kjærlighetssanger er et bredt tema som det passer å ha en egen anbefalingstråd til. Vil du som trådstarter ta litt ansvar og tilføye til førsteposten dine egne funn og andres anbefalinger etter hvert som tiden går? Legg gjerne med relevante linker osv Jeg kan vel nevne et par: Celine Dion - It's All Coming Back to me Now Chris De Burgh - Lady in Red Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hei! Kjærlighetssanger er et bredt tema som det passer å ha en egen anbefalingstråd til. Vil du som trådstarter ta litt ansvar og tilføye til førsteposten dine egne funn og andres anbefalinger etter hvert som tiden går? Legg gjerne med relevante linker osv Jeg kan vel nevne et par: Celine Dion - It's All Coming Back to me Now Chris De Burgh - Lady in Red 7988465[/snapback] Ja, ok. Greit det Men da var det visst natt for meg... Endret 20. februar 2007 av Whoopy Lenke til kommentar
sh- Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Guns N' Roses - Don't Cry Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Ohh, here u go Byz feat. Amra - Why Do We Always Fight Enrique Iglesias - Hero Aerosmith - I Don't Wanna Miss a Thing Meat Loaf - I'd Do Anything For Love Extreme - More Than Words Sarah Mclachlan - Building A Mystery Sinead O'Connor - Nothing Compares 2 U Chris Isaac - Wicked Game Eric Clapton - Wonderful Tonight Eric Clapton - Tears In Heaven Journey - Faithfull Whitney Houston - I Will Always Love You Diana Ross & Lionel Richie - Endless Love Atlantic Starr - Always Elton John - Your Song Elton John - Candle In The Wind Daniel Bedingfield - If You're Not The One Garth Brooks - The Dance Jahn Teigen - Min Første Kjærlighet Jewel - Foolish Games Jewel - Hands Mariah Carey - Hero (ken hekje dansa slow til dinna liksom?) Sarah Connor - From Sarah With Love Sarah McLachlan - Angel Nazareth - Love Hurts Scorpions - Still Loving You Poison - Every Rose Has Its Torn White Lion - When The Children Cry Bryan Adams - Heaven Bryan Adams - Straight From the Heart Garth Brooks - The Thunder Rolls DDE - Klovna i Manesjen Il Divo - The Time Of Our Lives Lifehouse - Everything David Gray - Sail Away Ahh, har så evig mange flere Men, godnatt ... Kanskje det kommer en fin Edit Endret 21. februar 2007 av Superdan Lenke til kommentar
scythe Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hm kjærlighets sanger... ikke akkurat hva jeg hører på men husker en da... den James Blunt - goodbye my lover ellns er sikkert sånn kjærlighets sang Lenke til kommentar
toazty Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 richard marx har masse bra, aerosmith , seal , Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Kc and Jojo - All my life. Jessica Simpson - I Wanna Love You Forever Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Veldig fornuftig tråd! Skal se på alle anbefalte melodier her. Her er min liste over kjærlighetssanger: Litt forskjellig: Ace of base - Show me love Sade - And i miss you Madonna - The power of goodbye Celine Dion - My heart will go on Madonna - Frozen Madonna - Secret Tune Up - Ravers Fantasy Chris Isaack - Wicked Games Madonna - Say goodbye Celine Dion - Im alive Sade - Cherish the day Sade - No ordinary love Ace of Base - Donnie Lasgo - Something Lasgo - Cry Erik Faber - Not over Foreigner - I Wanna Know What Love Is Enigma - Gregorian Chant Lifehouse - Everything Seal - Kiss from a rose REM - Losing my religion Sonique - Sky Sonique - That's What Takes Me High Muse - Starlight Jon B. - Pride and joy Darins - Money for nothing Mew - Symmetry Louis Armstrong - What A Wonderful World Barry White - Never, Never Gonna Give You Up Bryan Adams - Have you Ever Really Loved a Woman Bryan Adams - Please Forgive Me Bryan Adams - Heaven Chris Rea - Josephine Rock: Saliva - Always Within Temptation - What have you done Three Days Grace - Home Scars of Life - Descending Scars of life - Watch Me Drown Rap: Klovner i kamp - Damer Akon ft. Snoop_Dogg - I Wanna Love You Warren G & Sissel - Prince Igor Justin Timberlake ft T.I - My Love Trance/techno: Paul Van Dyke - Nothing But You Dj Satomi - Waves Dj Satomi - Castles In The Sky Det er mulig jeg hadde glemt noe, men alt det her er veldig gode saker De 7 øverste sanger er det beste som finnes i denne verden. Noen av dem er så triste at tårene kommer ut. Sjekk også for mer av Ace of base og Sade - de har mange fine kjærlighetsmelodier. Mer av av rap kan jeg anbefale Christian Rap. PS: Hvis dere vil ha en virkelig god kjærlighets cd, så er det bare å kjøp Celine Dion. Alle sangene hennes er kos å hør på. Det finnes også mange fine gammle låter av Madonna. EDIT: litt oppdaterings. Endret 27. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Akon ft. Snoop_Dogg - I Wanna Love You Du vet at den egentlig heter I Wanna Fuck You? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Veldig fornuftig tråd! Skal se på alle anbefalte melodier her. Rap: Akon ft. Snoop_Dogg - I Wanna Love You Warren G & Sissel - Prince Igor Det er mulig jeg hadde glemt noe, men alt det her er veldig gode saker 8021123[/snapback] 1. Den Akon-låta er en sang jeg aldri ville spilt for kjæresten min. 2. Prince Igor er ikke i nærheten av å handle om kjærlighet. Her kommer derimot et par hiphop-låter som handler om nettopp kjærlighet: Common - Faithful Talib Kweli - Ms. Hill Common - Retrospect for Life CunninLynguists feat. Tonedeff - Porcelain (Remix) Common - Love Is... Jay-Z - Song Cry Lupe Fiasco - Sunshine Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Veldig fornuftig tråd! Skal se på alle anbefalte melodier her. Rap: Akon ft. Snoop_Dogg - I Wanna Love You Warren G & Sissel - Prince Igor Det er mulig jeg hadde glemt noe, men alt det her er veldig gode saker 8021123[/snapback] 1. Den Akon-låta er en sang jeg aldri ville spilt for kjæresten min. 2. Prince Igor er ikke i nærheten av å handle om kjærlighet. Her kommer derimot et par hiphop-låter som handler om nettopp kjærlighet: Common - Faithful Talib Kweli - Ms. Hill Common - Retrospect for Life CunninLynguists feat. Tonedeff - Porcelain (Remix) Common - Love Is... Jay-Z - Song Cry Lupe Fiasco - Sunshine 8023249[/snapback] Akån låta - Hehe, hvorfor ikke? Prince igor, tja, den handler ikke direkte om kjærlighet, men den var jo fin. Var den ikke.. En kjærlighetssang trenger ikke å inneholde ordet kjærlighet, den kan også være koselig å hør på. Common - love is syns jeg var ikke så verst. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Den mest ultimate sangen å starte ett samleie på: Marvin Gaye - Let's get it on. Fuck yeah . Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Billie Holiday! Okei, det er relativt melankolsk, men det er koselig, avslappende og stemningsfullt og tekstene kan være veldig vakre. F. eks: Solitude, I'll be Seeing You, It had to be You... Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) The Bellamy Brothers har en rekke gode, som bl.a Let Your Love Flow og If I Said You Have A Beautiful Body Would You Hold It Against Me Endret 26. februar 2007 av PootieTang Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Flogging Molly - Far Away Boys og Don't Let Me Die Still Wondering Nickelback - Far Away The Working Title - The Crash Amanda Marshall - Love Lift Me U.s.w Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Winter Wooskie - Belle and Sebastian. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Buckethead - Hills of Eternity Buckethead - Wishing Well Buckethead - For Mom Buckethead - All In The Waiting Buckethead - Baptism of Solitude Buckethead - Padamasa Alle disse sangene er noen av sangene som finnes på Colma og Electric Tears albumene til Buckethead. De er helt instrumentale, men synes dem stårler av kjærlighet og glede Lenke til kommentar
Tick_ Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Veldig fornuftig tråd! Skal se på alle anbefalte melodier her. Her er min liste over kjærlighetssanger: Litt forskjellig: Ace of base - Show me love Sade - And i miss you Madonna - The power of goodbye Celine Dion - My heart will go on Madonna - Frozen Madonna - Secret Tune Up - Ravers Fantasy Chris Isaack - Wicked Games Madonna - Say goodbye Celine Dion - Im alive Sade - Cherish the day Sade - No ordinary love Ace of Base - Donnie Lasgo - Something Lasgo - Cry Erik Faber - Not over Foreigner - I Wanna Know What Love Is Enigma - Gregorian Chant Lifehouse - Everything Seal - Kiss from a rose REM - Losing my religion Sonique - Sky Sonique - That's What Takes Me High Muse - Starlight Jon B. - Pride and joy Darins - Money for nothing Mew - Symmetry Louis Armstrong - What A Wonderful World Barry White - Never, Never Gonna Give You Up Bryan Adams - Have you Ever Really Loved a Woman Bryan Adams - Please Forgive Me Bryan Adams - Heaven Chris Rea - Josephine Rock: Saliva - Always Within Temptation - What have you done Three Days Grace - Home Scars of Life - Descending Scars of life - Watch Me Drown Rap: Klovner i kamp - Damer Akon ft. Snoop_Dogg - I Wanna Love You Warren G & Sissel - Prince Igor Justin Timberlake ft T.I - My Love Trance/techno: Paul Van Dyke - Nothing But You Dj Satomi - Waves Dj Satomi - Castles In The Sky Det er mulig jeg hadde glemt noe, men alt det her er veldig gode saker De 7 øverste sanger er det beste som finnes i denne verden. Noen av dem er så triste at tårene kommer ut. Sjekk også for mer av Ace of base og Sade - de har mange fine kjærlighetsmelodier. Mer av av rap kan jeg anbefale Christian Rap. PS: Hvis dere vil ha en virkelig god kjærlighets cd, så er det bare å kjøp Celine Dion. Alle sangene hennes er kos å hør på. Det finnes også mange fine gammle låter av Madonna. EDIT: litt oppdaterings. 8021123[/snapback] Within Temptation er ikke rock. Går under metal, det faktisk. her er min lille liste: Leonard Cohen - Chelsea Hotel #1 Pink Floyd - Wish you were here Eva Cassidy - I know you by heart Eva Cassidy - Autumn Leaves Simon & Garfunkel - Wednesday morning Vamp - Tir' na noir The Doors - Love her madly Nancy Sinatra - Bang Bang Jeg syns sanger som disse er bedre kjærlighetssanger enn sånne idiotiske popsanger som man hører hele tiden. Disse varer lenger, evige er de. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Sting eller hvem det er som har laga den: Fields of Gold. Og div. Elton John sanger, f.eks Sorry seems to be the hardest word. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå