Gå til innhold

Erfaringer med play.com?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å bestille disse tingene fra www.play.com:

http://www.play.com/Games/Wii/GENBRW/3-/33...er/Product.html

http://www.play.com/Games/Wii/GENBRW/3-/17...er/Product.html

Blir de da sendt som to varer slik at jeg slipper toll eller blir det sendt i en pakke slik at jeg overstiger tollgrensen?

Har lest at de ikke sender electronics til norge, gjelder det også spillutstyr?

Er det noen andre butikker som er billigere? (er gratis frakt fra play.com)

edit: ser at play-asia.com er litt billigere, men det står at cc (wii) kun virker på wii fra japan, eller virker den på en som er kjøpt i Norge? Men det er jo ikke gratis frakt på play-asia.com så da blir det nok fortsatt billigst fra play.com

Endret av 1r9b1k7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt å bestille disse tingene fra www.play.com:

http://www.play.com/Games/Wii/GENBRW/3-/33...er/Product.html

http://www.play.com/Games/Wii/GENBRW/3-/17...er/Product.html

Blir de da sendt som to varer slik at jeg slipper toll eller blir det sendt i en pakke slik at jeg overstiger tollgrensen?

Har lest at de ikke sender electronics til norge, gjelder det også spillutstyr?

Er det noen andre butikker som er billigere? (er gratis frakt fra play.com)

edit: ser at play-asia.com er litt billigere, men det står at cc (wii) kun virker på wii fra japan, eller virker den på en som er kjøpt i Norge? Men det er jo ikke gratis frakt på play-asia.com så da blir det nok fortsatt billigst fra play.com

7986717[/snapback]

Er vel bare å lage to forskjellige bestillinger å blir de sendt i to pakker, prisen blir jo det samme ;)

Lenke til kommentar

Play.com deler opp bestillingen.. Ikke noe problem..

Ellers må det være den beste netshoppen som eksisterer.. Har handlet anime og manga derfra titalls ganger uten problemer en eneste gang..

Så om du bestiller 10 ting på samme bestilling får du 10 forskjellige pakker i posten..

Genialt :)

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar

Play.com sender alltid separate sendinger. Har bestilt masse filmer derfra uten noen problemer. Men de sender ikke elektroniske ting til utlandet, så det du skal bestille går antakelig under den benevnelsen.

Du never at du har vært på Play-Asia.com, og selv om det står at det kun er kompatibel med japansk Wii, så fungerer den på en europeisk Wii. Jeg har kjøpt både Nunchuk, Wiimote og Classic Controller fra Play-Asia og de virker fint.

Hvis du går til Divineo.cn, kan du få Classic Controller til US$ 21.95 + $5 i porto. Det skulle bli omtrent samme pris som hos Play-Asia.

Endret av technofranki
Lenke til kommentar

Play.com er rett og slett utruleg bra. Dei er raske til å sende, og dei delar opp sendingane i fleire pakkar, + at dei betalar frakt!

Eg likar særleg godt å kjøpe bøker og teikneseriar derifrå, sidan slikt materiell ikkje er momsbelagt ved kjøp frå utlandet, og sidan play.com er laaaangt billigare på bøker enn samtlege norske nettbutikkar.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg vet ikke jeg, bestiller et nostalgiprodukt som f.eks Competition Pro får jeg følgende melding ved checkout:

Why do I need to review the delivery address?

* Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.

* Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.

* Electronic or gadget items can only be delivered to UK addresses.

* Electronic or gadget items valued at £50 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.

* Games items valued at £80 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.

* Mobile content can only be purchased if you have a UK credit/debit card billing address.

Choose a different delivery address.

Edit: Jeg regner med at Eletronikk og gadgets sendes ikke ut av UK. Lol, en test med produktene han bestiller får han lov. Virker som play.com ikke er helt konsekvent i nei...

Endret av Largie
Lenke til kommentar
Alt som er priset med GBP sendes ikke internasjonalt. Dvs ingen av produktene du har valgt sendes til norge. Kun EURO priset produkter sendes...

Det er nok feil Largie. Ingeting av det jeg har bestilt fra Play.com har vært priset i Euro. Kun i pund. og alt har kommet frem.

Dette var praksis hos dem i ca. ett år før de gikk tilbake til valgfri valutta (som er bedre for oss ettersom pund gir bedre rate mot kroner enn deres europriser).

Jeg har ingenting vondt å si om denne butikken heller. Eneste er at posten bruker veldig varierende tid på å levere varene (4-14 dager).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...