Gå til innhold

DS - spille backup


Gitaroo

Anbefalte innlegg

Hei, skal få meg en DS lite snart og lurer på hva jeg skal gjøre for å spille backuped DS spill. Jeg har en PSP fullpakket med homebrew, så homebrew eller emulatorer ække så farlig. Dere kan godt bare linke til den tutorial, har lett litt rundt men fant bare masse ting jeg ikke skjønte

 

Men jeg har noen spørsmål først

- Må jeg flashe DS'en får å spille roms eller finnes det en tryggere vei

- Er det stor sjangs for at DS'en blir bricket vis jeg flasher den

- Hva er det mest billigste og beste kortet for å ha DS roms på

 

og forrestem, jeg skal ikke spille piratkopierte spill, men heller ta kopier av DS spilla som jeg har kjøpt og bare legge dem i DS så jeg ikke trenger å drasse på dem hvor jeg går :D

Endret av Gitaroo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei du må ikke flashe.

 

Null sjangs for at den blir bricket.

 

Billigste vil vel være M3 med et sd-kort. Det beste vil være ds-xtreme.

 

Om du skal ta kopier av spill du allerede eier så må du også kjøpe utstyr til å dumpe spill, ikke alle kortløsninger har denne muligheten.

Lenke til kommentar
Noen som har handlet ifra Divineo før?

8002080[/snapback]

Ja. Handlet fra Divineo.cn før, spesifiserte at de skulle skrive verdi under 30$ for å slippe moms. Kjempefornøyd, det er ikke noe vits i å kjøpe via en norsk butikk, da dette er MYE dyrere. Produktet du bør kjøpe heter M3 Simply eller R4, disse to kortene er helt like. Kjøp det som er billigst.
Lenke til kommentar
http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2364

 

med den her trenger du ikke Passcard 3 i tillegg som på M3 lite perfekt

8020104[/snapback]

 

Det står at den kan spille video. Må man konvertere videoen til et spesielt format?? Eller er det bare å føre over mp3 mpeg2 divx xvid og wmv filer over og de avspilles perfekt?

 

jeg har veldig lyst til å kjøpe meg, men jeg vet ikke hva jeg skal velge.

det viktigste er vel at jeg skal slippe å konvertere videofiler til annet format...

Lenke til kommentar
http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2364

 

med den her trenger du ikke Passcard 3 i tillegg som på M3 lite perfekt

8020104[/snapback]

 

Det står at den kan spille video. Må man konvertere videoen til et spesielt format?? Eller er det bare å føre over mp3 mpeg2 divx xvid og wmv filer over og de avspilles perfekt?

 

jeg har veldig lyst til å kjøpe meg, men jeg vet ikke hva jeg skal velge.

det viktigste er vel at jeg skal slippe å konvertere videofiler til annet format...

8048824[/snapback]

 

 

 

Som et svar til alle; Gjør det enkelt, kjøp M3 DS Simply hos www.modnet.no Du får det på 2-3 dager, og det eneste man trenger i tillegg, er et Micro-SD kort. Anbefaler Sandisk!! Sandisk Ultra skal visst være det beste, det er et av få som klarer å spille av Castlevania. For meg som ikke spiller det spillet, var et SanDisk Micro SD/Transflash på 1GB nok. Fikk prisgaranti hos lefdal og betalte 59,- for det:P

 

LOVER DEG/DERE AT DETTE PRODUKTET HOLDER MÅL!

Lenke til kommentar
http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2364

 

med den her trenger du ikke Passcard 3 i tillegg som på M3 lite perfekt

8020104[/snapback]

 

Det står at den kan spille video. Må man konvertere videoen til et spesielt format?? Eller er det bare å føre over mp3 mpeg2 divx xvid og wmv filer over og de avspilles perfekt?

 

jeg har veldig lyst til å kjøpe meg, men jeg vet ikke hva jeg skal velge.

det viktigste er vel at jeg skal slippe å konvertere videofiler til annet format...

8048824[/snapback]

 

 

 

 

Som et svar til alle; Gjør det enkelt, kjøp M3 DS Simply hos www.modnet.no Du får det på 2-3 dager, og det eneste man trenger i tillegg, er et Micro-SD kort. Anbefaler Sandisk!! Sandisk Ultra skal visst være det beste, det er et av få som klarer å spille av Castlevania. For meg som ikke spiller det spillet, var et SanDisk Micro SD/Transflash på 1GB nok. Fikk prisgaranti hos lefdal og betalte 59,- for det:P

 

LOVER DEG/DERE AT DETTE PRODUKTET HOLDER MÅL!

8086371[/snapback]

 

 

Med dette M3 DS Simply kortet.. Kan man da høre på musikk å se video? Følger der også med browser og MSN ? Har veldig lyst å ha dette på DSn min. Om dette ikke lar seg gjøre med dette kortet, hva bør jeg kjøpe da ?

Lenke til kommentar

Du kan bruke MSN ved hjelp av et program som heter Beup. Om du skal bruke Opera Browser for DS må du enten kjøpe denne (det følger da med ram som du skal ha i slot 2), eller du må ha en slot 2 løsning med ram, regner med at DS Lite kan benyttes til dette formålet? Etter hva jeg har hørt er ikke browseren for DS særlig brukbar så personlig ville jeg ikke stresset med det.

Lenke til kommentar
Du kan bruke MSN ved hjelp av et program som heter Beup. Om du skal bruke Opera Browser for DS må du enten kjøpe denne (det følger da med ram som du skal ha i slot 2), eller du må ha en slot 2 løsning med ram, regner med at DS Lite kan benyttes til dette formålet? Etter hva jeg har hørt er ikke browseren for DS særlig brukbar så personlig ville jeg ikke stresset med det.

8089956[/snapback]

 

Og dette kan jeg finne på nettet og laste over? Og følger det medUSB kabel når jeg skal føre over fra data til DS ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Du kan bruke MSN ved hjelp av et program som heter Beup. Om du skal bruke Opera Browser for DS må du enten kjøpe denne (det følger da med ram som du skal ha i slot 2), eller du må ha en slot 2 løsning med ram, regner med at DS Lite kan benyttes til dette formålet? Etter hva jeg har hørt er ikke browseren for DS særlig brukbar så personlig ville jeg ikke stresset med det.

8089956[/snapback]

 

Og dette kan jeg finne på nettet og laste over? Og følger det medUSB kabel når jeg skal føre over fra data til DS ?

8091616[/snapback]

 

Med M3 DS Simply bruker du den medfølgende minnekortleseren.

 

Her er alle homebrew som støttes av M3 DS Simply (selvfølgelig finnes det flere rundt omkring)

 

M3 Kompatibilitetsliste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...