Gå til innhold

RYKTE (igjen): MGS4 til XBOX 360?

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Eg veit folk er lei av dette ryktet, men det dukkar jo til stadighet opp noko 'nytt' ang. akkurat dette.

http://www.joystiq.com/2007/02/19/marketin...in-mgs4-on-360/

Evil Avatar reports on a recent marketing survey that's curious about your interest in Metal Gear Solid 4 on Xbox 360. The emailed questionnaire asked: "Would you like to see Metal Gear Solid 4 on Xbox 360?"; and "Would you buy an Xbox 360 just to play Metal Gear Solid 4?"

While unnamed, Evil Avatar claims the "reputable" marketing group serves the interests of Microsoft (among other companies). Microsoft is a client of Penn, Schoen and Berland Associates, Inc., which created the survey, but it's unclear if the questions, which were accompanied by non-MGS4 questions, were commissioned by Microsoft or first posed by Konami -- or if the responses will have any affect on Konami's current stance. Whatever the case, someone out there is still "polling" for a multi-platform release...

The survey also included this somewhat relevant question: "On a scale of 0-100, with zero being not at all satisfied and 100 being very satisfied, how would you rate Konami's output on Xbox 360 to date?" Um, really? Geez, can we go with a negative number? 'Cause not only did Bomberman: Act Zero and Rumble Roses XX fail to satisfy, they offended us. (At least we have all those Xbox Live Arcade ports...) So to answer the initial question, "yes" -- to whomever is listening -- Metal Gear Solid 4 is not only a game we'd "like to see" on Xbox 360, it's absolutely necessary (in order for us to be satisfied with Konami's 360 output).

Update: identified marketing group that conducted the survey; clarified why MGS4 is "absolutely necessary."

Kva tenkjer folk?

Eg heller meir og meir mot timed exclusive. Men når ein tenkjer på kva Konami har gitt ut på 360 før så treng ein jo ikkje være rakett forskar for å forstå at Konami ikkje har bygd seg nokon særs stor fanbase. Med tanke på makkverka av spel som f.eks Rumble Roses XX og Bomberman: Act Zero. Kansje dei vil utvida denne fanbasen ved å gi ut triple-a tittelen Guns of the Patriots på 360?

Men, no er jo kjelda, som vanlig unnamed - så å ta dette med eit par spann havsalt er nok ikkje dumt. Men me som sit med XBox 360 må jo få lov å håpe at det er noko i dette.

Men, det kan jo tenkjast at Konami tenker slik: Å selge eit spel som kostar, tja, 20-30 millionar dollar å utvikla (?) - til ein installed base på ca 2-3, kansje 4 millionar konsollar (avhengig av kor bra PS3 gjer det no framover) og kor mange av alle PS3 eigarane som er intressert i MGS4.

Det kan veldig fort, bli veldig dyrt. Utenom hvis SONY subsidierar spelet noko heilt sinnsvakt då.

Folk som berre vil bashe tråden, kjelda, emnet og evt meg: finn dykkar ein anna tråd, og la dei som vil få spekulera i ryktet her - posta gamle bekreftelsar frå Konami har heller ingenting føre seg. Eg ber dykk respektere dette. Takk.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, selv om jeg har lyst på MGS4 til Xbox 360 slik at jeg også får spilt det, så lurer jeg på om spillet fortsatt er noe for meg. Har lest uttalelser hvor de fokuserer mindre på sniking, skal selvfølgelig vente på litt håndfaste reviews, men så var snikingen en av favoritt tingene mine i MGS.

Men men, tviler sterkt på ryktet. Dog, må få lov å håpe litt :p

Lenke til kommentar

Jau, med alt snakket om korleis spelet er spesiallaga til CELL, RSX og Blu-ray så tvilar eg og sterkt.

Men, det er jo ein liten moglegheit for at Konami stikker eit par fingrar i jorda for å føle korleis marknaden er. Dyrt å lage spel idag.

Eg ser ikkje vekk ifrå at det er mogleg.

Men jau, eg tvilar eg og. Prøvde MGS3 eg og Essspen, vart lite imponert.

MGS2 substance derimot, er ein av dei betre spela eg har spelt.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at MGS4 kommer ut på 360 etterhvert, men som du sier DBD, så er vel MGS4 bygd opp etter PS3 sin arkitektur, noe som sikkert gjør det utrolig vanskelig å porte over til 360. Kanskje de må bygge opp spillet fra scratch for å kjøre det på 360.

Kan noen som vet noe om dette svare på det?

Lenke til kommentar
Jepp, derfor har jeg ikke store forhåpninger. Hvis MGS4 blir en stor suksess på PS3, kan det jo hende at Konami tenker at det vil selge bra på 360?

7983456[/snapback]

Sånn sett, ja. Men då vil det jo ta unekteleg utruleg lang tid før me evt. får sjå det på 360en.

Vet ikke hva Sony driver med med tanke på komprimering

Husker det kom spill på PS2 og XBOX (samme spillet)

Spillet kunne være 1 gig på XBOX (med bedre grafikk) og 4.5 GIG på PS2.

7983458[/snapback]

Sony? Kva meiner du? Er vel ikkje dei som styrer kva for komprimering spela på plattformen 'køyrer' (?)
Lenke til kommentar

7983458[/snapback]

Siden XBOX har dobbelt så mye RAM har den også mye bedre muliget til å drive med dekomprimering av data mens andre ting skjer.

Lenke til kommentar

7983458[/snapback]

Siden XBOX har dobbelt så mye RAM har den også mye bedre muliget til å drive med dekomprimering av data mens andre ting skjer.

7983516[/snapback]

Nuvel - dette gjeld vel ikkje (i like stor grad) denne generasjonen? Då både 360 og PS3 kan låne RAM att og fram mellom CPU og GPU. Sjølv dette er enklare på 360.
Lenke til kommentar
Nuvel - dette gjeld vel ikkje (i like stor grad) denne generasjonen? Då både 360 og PS3 kan låne RAM att og fram mellom CPU og GPU. Sjølv dette er enklare på 360.

7983541[/snapback]

Du har muligheten, men det er en relativt "dyr" prosess, så spørs hvor mye bruk en vil se i praksis.

Endret av Cryovat
Lenke til kommentar

7983516[/snapback]

Det er rart at noen tar en missforståelse som fakta. For begge konsollene har jo 512mb ram. Som både skjermkort og GPU kan bruke. Det er riktignok litt lettere å gjøre dette på 360. Men det gjør ikke at den har dobbelt så mye ram. da hadde den hatt 1024. :roll:

Lenke til kommentar

7983516[/snapback]

Det er rart at noen tar en missforståelse som fakta. For begge konsollene har jo 512mb ram. Som både skjermkort og GPU kan bruke. Det er riktignok litt lettere å gjøre dette på 360. Men det gjør ikke at den har dobbelt så mye ram. da hadde den hatt 1024. :roll:

7984105[/snapback]

tror det var en referanse til xbox1 og ps2 der..

Lenke til kommentar

7983516[/snapback]

7984105[/snapback]

Det var vel snakk om Xbox1 og PS2 her...

*Edit, damn too late :blush:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Trur nok eingong at dette ikkje kjem til å skje. Dette ryktet trur eg forøvrig er det tynnaste eg har høyrd til no i rekka. ;)

Kva er dette hatet il MGS 3 forresten? :p  Fantastisk spel i mi meining, men litt anleis enn dei forrige.

7983886[/snapback]

Sant nok - herskar sterk tvil over heile greia. Men, ein må væra open for at moglegheita er der.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...