Nixax Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 legger ut denne på nytt, i HUMOR linken den forrige ble lukket Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 har to selv, fra ei skoletime her om dagen. vi hadde natur og miljø, og lærern spurte oss om hva reinen på svalbard spiser. ei i klassen min utbryter: SPISER IKKE REINEN FISK DA? :!: i samme time kom hun med et nytt gullkorn. lærern forsatte med og spørre om hvorfor storfuglen spiser småstein. jeg svarte at det var fordi de trenger steinen til og knuse maten. det går noen sekunder før hun utbryter: SÅ DET ER DERFOR DE LAGE SÅNN LYD hahaha Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 i gymtimen ble me spurt om hvordan man kordinerer seg i et rom under feks ballspill. Da var det en i klassen som svarte kompass. og han var alvorlig. 3 Lenke til kommentar
Nixax Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 i gymtimen ble me spurt om hvordan man kordinerer seg i et rom under feks ballspill. Da var det en i klassen som svarte kompass. og han var alvorlig. 7976843[/snapback] haha :!: owned Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Da rektoren kom inn å sa at mamman mi var død... 3 Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Og det var morsomt fordi det ikke skjedde? eller? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Og det var morsomt fordi det ikke skjedde? eller? 7976990[/snapback] Stemmer Tenkte jeg bare kunne komme med en kommentar som drepte stemninga litt Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg husker godt en episode som skjedde på barneskolen. Dette er veldig lenge siden, men jeg har enda ikke glemt det:) Vi gikk i 4. klasse og hadde quiz i engelsken. Læreren holdt opp ett kort og vi skulle rekke opp hånda og si det engelske ordet for det bildet på kortet. Læreren holdt opp et bilde av en håndduk/håndkle... Det geniale forslaget fra en av mine medelever: "hænddæuk". 2 Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Husker en gang i engelsktimen Læreren drev å snakket om et tema i ca. 10 min, og i løpet av den tida drev to av de på fremste rad å grublet over noe. Da læreren lurte på hva de snakket om, spurte de om hva buksesmekk var på engelsk. da måtte læreren skynde seg å dra opp hans "zipper" 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hmm Jo, dette er vel noe jeg klarte å si selv på barneskolen. Vi har geografi og læreren drar stokken sin oppover kartet og sier " her ser dere nilen, verdens største elv" og da sa jeg tydelighvis ( ifølge mine medelever) "Kan nilen renne oppover'a?" > Lenke til kommentar
royale Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Da jeg svarte engelsk læreren min ,Javhol Mein Fuhrer! (han er ganske strengt og sur hele tiden....). Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Ei i klassen min skulle fortelle hva hun hadde gjort i sommer i sommerferien. " I went to Oslo with the corpse" Det ho skulle si var at ho hadde vert i Oslo med korpset ho er med i. Var litt vittig 1 Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 var en gang læreren vår sendte oss på datarommet for og jobba og så gikk han hjem, gjorde han faktisk en 3-4 ganger :!: da jobba vi godt da :!: 3 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) En i klassen min er "ganske " dum så vi spurte hun om hva broen fra Sverige til Danmark heter, da svarte hun svinesund Endret 20. februar 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
FemtiNi Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 LOOOOOOOL! Den var god Eivicious Lenke til kommentar
cfg Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Måtte absolutt bare legge til Nixax... OWNED! Og ja, "Mamma" til en lærer slår alltid ann Endret 21. februar 2007 av cfg 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mendel Skrevet 21. februar 2007 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Dette er faktisk en sann histore fra hjembygda mi. Det var engelsktime og en av elevene fikk i oppgave å oversette setningen: Hurtigruta gikk på grunn utenfor Flekkefjord. Setningen ble oversatt til: The Fast Window went on reason outside Spotsfjord 13 Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hehehe... Fast window.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) jeg og noen andre sitter og sier at til en jente at hun er blond osv så roper hun ut " Jeg er ikke blond!!" så sier lærenen " ER IKKE DU BLOND?!" Hun trodde også at det var kontrabasser i 17 mai toget Endret 21. februar 2007 av Eivicious 2 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 For å få en slutt på den teite OT-diskusjonen vedrørende ordet "owned" så henviser jeg til www.urbandictionary.com, hvor det står bl.a dette: v. owned, 0wned, pwned, 0wn3d, pwn3d, own3d. v. tr. To be made a fool of; To make a fool of; To confound or prove wrong; embarrasing someone: Being embarrased. I owned you in counter-strike. You were owned at the party yesterday. Så å drite seg ut faller definitivt under denne beskrivelsen som dere kanskje ser. Så Nixax brukte nok ordet riktig. Det er vel bedre å vite hva ett ord på utenlandsk betyr før man kritiserer folk for å bruke det feil:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå