Gå til innhold

Paperboy ute. X360 arkade

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøvde demoen :wee: Artig spill, men kanskje litt kjedelig i lengden?

7940346[/snapback]

Paperboy repetetivt?

Hehehe er vel få spill som er så ensformige som paperboy. Men herreminhatt så mange timer jeg har spilt det på C64 i sin tid. Husker jeg alltid døde på samme stedet, men "aldri" ga opp likevel.

SYS 52992 anyone?

Lenke til kommentar

7940346[/snapback]

Paperboy repetetivt?

Hehehe er vel få spill som er så ensformige som paperboy. Men herreminhatt så mange timer jeg har spilt det på C64 i sin tid. Husker jeg alltid døde på samme stedet, men "aldri" ga opp likevel.

SYS 52992 anyone?

7940502[/snapback]

Ah, med ett var jeg tilbake i kjellerstua hjemme, med en blålysende farge-tv og en C128-maskin foran meg..! :love:

Lenke til kommentar

7940346[/snapback]

Paperboy repetetivt?

SYS 52992 anyone?

7940502[/snapback]

Ah, med ett var jeg tilbake i kjellerstua hjemme, med en blålysende farge-tv og en C128-maskin foran meg..! :love:

7940913[/snapback]

Hrmf hrmf... Sossegutt du ja med c128 :cry:

Skal huske det neste gang jeg ser deg i siktet mitt :ph34r:

Lenke til kommentar

EDIT: her skulle det vært et "quote-skille"...

:D Jeg er liksom C128-fanboy og du C64... :tease:

OT: På tide med litt Gears igjen snart forresten - sikker på at jeg skal klare å knerte deg, selv om jeg bare er bevæpnet med en avis. 'KLINK' i bakhodet, og så tråkker jeg som f**n vekk fra åstedet på sykkel :w00t:

;)

Endret av Kaiuss
Lenke til kommentar

EDIT: her skulle det vært et "quote-skille"...

:D Jeg er liksom C128-fanboy og du C64...  :tease:

OT: På tide med litt Gears igjen snart forresten - sikker på at jeg skal klare å knerte deg, selv om jeg bare er bevæpnet med en avis. 'KLINK' i bakhodet, og så tråkker jeg som f**n vekk fra åstedet på sykkel  :w00t:

;)

7942622[/snapback]

Må få spilt litt igjen snart ja.. Regner med jeg kommer til å spille en del fremover. Har ikke spilt i det siste pga rygg-problemer som har gjort at jeg har tilbragt det meste av tiden min i sengen, men det er heldigvis på bedringens vei...

Nok off-topic fra meg..

On-topic: Er spillet helt likt som det var før? Slik at man starter helt på begynnelsen når man dør?

Hvis de har lagt på en checkpoint lignende løsning så tror jeg nesten at jeg må kjøpe dette spillet bare for å finne ut hvordan det faktisk slutter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...