Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lyden forsvinner "Generic host 32"

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har spurt om dette en gang før men fikk veldig lite/dårlige svar den gangen.

Problemet mitt er som følger: Jeg fikk for et par måneder siden ny pc, bestående av problem-makeren av et hovedkort Asus P5W DH Deluxe, dvs det innebyggde lydkortet er problem-makeren.

I løpet av alt fra 1minutt opp til 1 time forsvinner lyden, jeg får denne feilmeldingen:

lydproblemws6.th.png

Hvis jeg har f.eks Itunes oppe, vil jeg fortsatt kunne høre på musikk derfra, men hvis jeg prøver å åpne noe annet som inneholder lyd vil det ikke fungere. Den sier da at det mangler drivere og at lyden muligens ikke vil fungere.

Jeg har allerede prøv å formatere + legge inn drivere som fulgte med hk, og de som Asus har som siste oppdaterte drivere på hjemmesidene sine uten at dette har hjulpet meg det grann.

Hva skal jeg finne på for å fikse dette svært irriterende problemet? Jeg vet ikke - håper noen andre vet! :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har allerede prøv å formatere + legge inn drivere som fulgte med hk, og de som Asus har som siste oppdaterte drivere på hjemmesidene sine uten at dette har hjulpet meg det grann.

7937990[/snapback]

;)

Skal ta bilde av hendelsesloggen til fredag, det er først da jeg er på den pc'en igjen.

Takk så lenge

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på om det kan være virus som gjør det.

Han sier det funka fint for han de første dagene når han var på LAN, men så fort han kom hjem og kobla seg opp til nettverket der, så skjedde det.

Så kan være den andre pc'en i hus som smitter den (selv om feilen ikke er der).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...