Anathema Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei.. Jeg har spurt om dette en gang før men fikk veldig lite/dårlige svar den gangen. Problemet mitt er som følger: Jeg fikk for et par måneder siden ny pc, bestående av problem-makeren av et hovedkort Asus P5W DH Deluxe, dvs det innebyggde lydkortet er problem-makeren. I løpet av alt fra 1minutt opp til 1 time forsvinner lyden, jeg får denne feilmeldingen: Hvis jeg har f.eks Itunes oppe, vil jeg fortsatt kunne høre på musikk derfra, men hvis jeg prøver å åpne noe annet som inneholder lyd vil det ikke fungere. Den sier da at det mangler drivere og at lyden muligens ikke vil fungere. Jeg har allerede prøv å formatere + legge inn drivere som fulgte med hk, og de som Asus har som siste oppdaterte drivere på hjemmesidene sine uten at dette har hjulpet meg det grann. Hva skal jeg finne på for å fikse dette svært irriterende problemet? Jeg vet ikke - håper noen andre vet! Lenke til kommentar
poco-loco Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hei hvis du har fremdeles same problem jeg anbefaler deg et nytt lydkort det koster ikee mye max 1oo kr Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei, kunne du ha tatt et nytt screenshot av den feilmeldingen ? Denne gangen så klikker du på "Click Here" linken ? Der står det litt mer info som kan hjelpe med å isolere problemet. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Her er infoen jeg får videre: trykker jeg på linken får jeg dette Endret 13. februar 2007 av Jerix Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hrm, det hjalp meg ikke så mye alikevel det der Kan du sjekke hendelsesloggen din rundt de tidspunktene det krasjer ? (Start ->Instillinger->Kontrollpanel->Administrative Vertøy->Hendelsesliste) Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
kripet Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Prøvd å oppdatere driverne til lydkortet? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har allerede prøv å formatere + legge inn drivere som fulgte med hk, og de som Asus har som siste oppdaterte drivere på hjemmesidene sine uten at dette har hjulpet meg det grann. 7937990[/snapback] Skal ta bilde av hendelsesloggen til fredag, det er først da jeg er på den pc'en igjen. Takk så lenge Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 har hatt samme problem en gang i tia, har du prøvd å reinstallere drivere? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Du tuller nå...? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Ok Beej80, nå har jeg fått tatt bilde av eventloggen min: Lydproblem4.bmp Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Naboen sliter med samme problem. Har kjøpt nytt lydkort. Har prøvd formatering. Ingenting hjelper. Har du funnet ut noe mer? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Desverre, ingen fremgang på denne fronten :[ Jeg blir helt utrolig oppgitt av dette. Du sier nytt lydkort og formatering ikke hjelper, hvor kan da feilen ligge? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg lurer litt på om det kan være virus som gjør det. Han sier det funka fint for han de første dagene når han var på LAN, men så fort han kom hjem og kobla seg opp til nettverket der, så skjedde det. Så kan være den andre pc'en i hus som smitter den (selv om feilen ikke er der). Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Syns jeg høres merklig ut.. Noen som vet om et virus som har dette til yrke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå