Kanylen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Modde Prosjekt - I lengre tid har jeg hatt lyst å moddde mitt gammle Lian-li PC65 tower. Vann, chrom, fabrikerte deler er noen stikkord idet jeg har i vente for modden. Dette er noe jeg kommer til å påbegjynne med nuh! Lian-li PC65 Arbeidsloggen finner du her Setter pris på konstruktiv kritikk, ider og forslag til ting som kan gjøres bedre. Endret 16. mars 2007 av KanDu Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har du en link til worklogen? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har du en link til worklogen? 7934965[/snapback] Er du helt naiv eller? Er du så blind at du ikke merket at bildet er klikkabart?. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har du en link til worklogen? 7934965[/snapback] Er du helt naiv eller? Er du så blind at du ikke merket at bildet er klikkabart?. 7938672[/snapback] Ikke noe bilde her som går til worklogen! Men han har kommet med link nå.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Modde Prosjekt - I lengre tid har jeg hatt lyst å moddde mitt gammle Lian-li PC65 tower. Vann, chrom, fabrikerte deler er noen stikkord idet jeg har i vente for modden. Dette er noe jeg kommer til å påbegjynne med nuh! Lian-li PC65 Arbeidsloggen ligger her Setter pris på konstruktiv kritikk, ider og forslag til ting som kan gjøres bedre. 7934257[/snapback] den er da her Lenke til kommentar
Kanylen Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Update ute! Ryddet en hel del opp i postene mine, å nå skaffet meg et eksemplar av SketchUp å moddel av Kassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå