Lefse Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja, her kan dere kommentere prosjektet mitt da. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvilket prosjekt? Har du en link? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Link til prosjektet Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 kan bli bra det her ja Vifte der høytaleren har stått eller? mvh Anki Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Stemmer det, en 120 mm TT Thunderblade kobla ned til 5 volt er planen der. Endret 13. februar 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Detta blir bra, menhva er alle de bladene i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kanskje han samler på gammle aviser Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kanskje han samler på gammle aviser 7934959[/snapback] Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Pappa sin samling av gamle lokalaviser. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Lurte også fælt på det. Fra spøk til revolver ... Har du regnet deg frem til at du får plass der? Goscinny Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Har funnet at det blir faktisk ganske romslig. Radiokabinettet er høyere enn TT kabinettet er bredt, og hovedkortet skal monteres liggende. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Beklager å si dette men jeg syns dette er skuffende. Jeg syns dere kan finne noe annet og modde pcene deres inn i. Jeg er radiosamler og syns det er teit at dere skal ødelegge disse klenodiene. Sånt som denne Forumen som ikke er den radioen det er flest av heller. En 50 år gammel radio som blir stappet med data og til slutt sikkert kastet. Men det er jo deres valg.. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg syns vi skal være litt positive mot Lefse så han ikke blir usikker og legger modden sin på hylla. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Vi har 2 eller 3 sånne stående fra før av tror jeg faktisk. Og jeg kommer hvertfall ikke til å legge dette på hylla på grunn av det han sa. Har faktisk gjort det finere enn det var når jeg fikk det. Var malingsflekker på det og mange hakk og ridper. Har pussa og lakka det på utsida og beisa det på innsiden og har også som filosofi for dette prosjektet at selve kabinettet skal være mest mulig urørt. Endret 14. februar 2007 av Lefse Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er jo selvfølgelig du som bestemmer. Men det var bare min mening Håper du forstår reaksjonen min siden jeg samler på disse Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg respekterer alles meninger om prosjektet. Lenke til kommentar
Sjefen.no Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg er enig i at det er litt kjipt å ødelegge gamle radioer som det finnes få av, og som må regnes som klenodier. Imidlertid er det vel ikke alle gamle, stilig utseende radiokabinetter som er sjeldne? Jeg er ute etter noe sånt selv, men jeg har ikke samvittighet til å ødelegge en radio som har betydelig samleverdi. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Vi har hvertfall flere sånn stående, så tror ikke den er SÅ sjelden. Skal forresten prøve å få lasta opp noen bilder i kveld, er lenge siden siste update, har ikke fått tid til så mye. Fikk ikke til det med impulsbryterene, forresten. Kommer i veien for hovedkortet i tillegg til at jeg mangler deler. Endret 22. februar 2007 av Lefse Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Vel, det er jo en Forum de er ikke de som det er flest av.. Men oppdatering snart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå