Gå til innhold

Playstation 3 reklame

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var sånn ca 15 sekunder inni der mot slutten som gav meining.

7929336[/snapback]

Slik er da stort sett alle reklamer. Man sitter å lurer på hva i h***** det er de reklamerer for, og i de siste 2 sekundene går det ett lys opp for deg.

7929379[/snapback]

Nuvel, eg vil no seie at Colgate går rett på sak.

Samme med Spar, Nike, Adidas, Samsung, og XBOX 360 reklamane. :)

Ein køyrer ikkje 2 minutt og 15 sekund med hibby jibby -- då skiftar hvertfall eg kanal. Men det er vel kansje berre meg.

Lenke til kommentar
PS2-reklamene var vel ofte også ganske fjerne... tror marketinggruppa til Sony er en gjeng alternative folk ;)

7929755[/snapback]

Evt. en gjeng med idioter som tror at alle har hørt om cell :nei:

Nei, dette er nok ikke den rette reklamen som fenger vanlige folk fra gaten.

Endret av mX
Lenke til kommentar

"A processor that will change the world of entertainment"

La oss legge til: Real-time weaponchange. Kurere kreft og fattigdom.

Fjerne reklamer altså ... som ikke har noe med ps3 å gjøre annet enn at ps3 har en cell prosessor, noe som hvermansen ikke kommer til å skjønne et kvekk av. Dette er myntet på alternative hardware-geeks som sniffer knust blu-rayplatestøv og spiser algoritmer.

Edit: Da er denne bedre. Den viser hvertfall noe som man kan forstå.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
synes reklemen var bra jeg men hvis de skal vise den på tv burde de korte inn på koppe delen ...  :thumbs:

7929819[/snapback]

Eller droppe den delen heilt, og istedet vise klipp fra lanseringstitlene på rekke og rad, samt ta tilbake det gamle gode slogan:

Do not underestimate the power of the Playstation :wee:

Bort med den latterlige This is living, som i tillegg har ein font som får deg til å tenke på Cola`en du nettopp tok opp fra handleposen ;)

Kan det vere at Sony rett og slett kvir seg for å vise spillene til allmenheten eller? :shrug:

Lenke til kommentar
synes reklemen var bra jeg men hvis de skal vise den på tv burde de korte inn på koppe delen ...  :thumbs:

7929819[/snapback]

Vil tru den er retta mot det amerikanske markedet der koppestabling er større (visstnok ein vanleg gymaktivitet fleire plassar). I Noreg ville nok ikkje denne reklama passa så godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...