Pysj Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 I dag slapp Neonode mobilen som skal revolusjonere mobilmarkedet. Les mer Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 denne var uint for min del Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Skal nok mer enn som så til for å slå iPhone. Selvom denne var liten og strøken, men sikkert upraktisk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Husker når dem lanserte N1. Var utsettelse på utsettelse. Mye kaos.... Når den endelig kom ut på markede var mobilen utdatert Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvis de skal revolusjonere hadde det kanskje hjulpet og lagt inn 3G og QVGA-skjerm i det minste... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Dette var utrolig skuffende... Er ikke denne mer eller mindre identisk med N1 de lanserte for nesten 3 år siden!? Hva har de gjort på de siste 3 årene? Endret 12. februar 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bare GPRS? Ingen EDGE, 3G eller HSDPA? Eh -- nei takk. Neonode kan bare glemme å markedsføre seg på "multimedia" og "underholdning" da ass. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Rimelig skuffet nå ja ... Lykke til, sier jeg bare, de kan jo håpe. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Skuffende skjerm og helt uten Edge eller 3G. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvordan skal den klare å revolusjonere markedet med en 65 000 fargers skjerm, og ingen Edge? Tror ikke det er den som det vil bli solgt mest av! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er helt enig og kan ikke skjønne hvorfor mange mobilprodusenter går i fella gang på gang. Med den konkurransen på mobiltelefoner som det er i dag, blir det ikke akkurat lettere for dem å selge telefoner. Uansett hvor bra de ser ut, design, pris etc,,,, mangler de viktige funksjoner så la vær å gi dem ut. De vil ikke selge. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Denne skal jeg ikke ha. Middles kamera, middelmådig video-opptak, null radio, 2" skjerm. Jeg som hadde gledet meg til denne.. Men jeg ser ikke bort fra at den kan selge bra til unge folk som vil ha en liten, snerten telefon med neno-teknologi. Prisen er heller ikke avskrekkende. 3600,- Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Skuffet...Det er ikke mye som imponerer her. Kanskje dimensjonene, men alt annet har vi sett bedre gjennomført tidligere. 2" trykkskjerm er litt lite etter min mening (til sammenlikning har K800 og D600 2") da det er ment å navigere med tomlene. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Enig med andre her! Ikke mye revolusjonerende her akkurat Så mange år og så klarer de ikke å komme med noe bedre enn dette? Tror ikke Neonode burde forvente et større salg denne gangen heller Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Dette var mye mer skuffende enn forventet. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Denne skal jeg ikke ha.Middles kamera, middelmådig video-opptak, null radio, 2" skjerm. Jeg som hadde gledet meg til denne.. Men jeg ser ikke bort fra at den kan selge bra til unge folk som vil ha en liten, snerten telefon med neno-teknologi. Prisen er heller ikke avskrekkende. 3600,- 7926804[/snapback] Hvordan har du fått greie på pris og video-specs? Endret 12. februar 2007 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 At video-opptaket er middelmådig(eller verre) er en logisk antagelse basert på størelsen samt at de ikke fremhever funksjonen hverken i intervjuver, på nettstedet eller i video-presentasjonen. Prisen oppgir de i videoen (395 euro) som jeg har lagt ut på rykte-forumet. Det har også stått på et svensk nettsted tidligere i dag at den vil koste 3600,- Dette er dog inklusive et 1GB minnekort! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 At video-opptaket er middelmådig(eller verre) er en logisk antagelse basert på størelsen samt at de ikke fremhever funksjonen hverken i intervjuver, på nettstedet eller i video-presentasjonen.Prisen oppgir de i videoen (395 euro) som jeg har lagt ut på rykte-forumet. Det har også stått på et svensk nettsted tidligere i dag at den vil koste 3600,- Dette er dog inklusive et 1GB minnekort! 7928801[/snapback] Husk at når prisen oppgis sånn så er det som regel uten moms, så den kan fort koste 4000 kr inkl moms her i Norge. Noe som ville vært akseptabelt for en slik telefon i 2004, men nå tror jeg ingen betaler det for dette greiene her.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sinnsykt skuffende. Når jeg mimrer tilbake på N1 og hvor langt forran alle andre neonode lå på specs, så hadde jeg høye forhåpninger til denne. Og det må da være utrolig ugunstig å ska ha en touch-skjerm på 2 tommer... Synes det virker litt lite. Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 å knuse iphone kan den bare glemme tror ikke den klarer å knuse noen nesten bare billig modeller.skuffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg