Feltherre Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei Har et ganske enkelt spørsmål her,av og til nå jeg er innpå Opera så kommer det opp en feilmeldingskonsoll,den er ganske irriterrende,selv om den er enkel å få vekk. Hvordan får jeg den vekk så den ikke kommer fram hele tiden? har vert innpå innstillinger men finner ikke ut av det. Vil helst ikke reinnstallere siden jeg må da legge alle bokmerkene inn på igjen. Takker for hjelp Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hmm.. Vet ikke om vi tenker på det samme, men hver gang jeg starter Opera får jeg opp en feilmelding. Kanskje rundt 30 sekunder etter at det er oppe. Har ikke tenkt så mye på det, men skal sjekke det ut nå.. Edit: Får denne meldingen: "[email protected] POP3-tjener ikke tilgjengelig. Nettverksproblemer?" Samme som skjer med deg? Endret 10. februar 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) ja jeg får oppe den samme type feilmeldingen,bare at jeg får en lang rekke med ulike feilmeldinger.Men det skjer ikke bare når jeg starter opp Opera,hele tiden med jevne mellom rom. Her er et screenshot Endret 10. februar 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Åh, hater sånne kompliserte feilmeldinger! Vet ikke hva du skal gjøre.. Kan jo prøve å laste ned Opera på nytt! Evt. en annen versjon. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Åh, hater sånne kompliserte feilmeldinger! Vet ikke hva du skal gjøre.. Kan jo prøve å laste ned Opera på nytt! Evt. en annen versjon. 7918281[/snapback] hmm okay,skal se hva jeg gjør Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Edit: Får denne meldingen: "mailadressesomvilmottamassespamfordidenblepostetpå[email protected] POP3-tjener ikke tilgjengelig. Nettverksproblemer?" 7915204[/snapback] Hotmail tilbyr ikke pop-konto (iallefall ikke uten at du må betale for det). Så den feilen fikser du ved å gå inn på "Verktøy -> Epost- og nettpratkontoer", og fjerne hotmail kontoen derfra. Videre kan du fortelle Opera hva den skal gjøre når den treffer på en mail-link: "alt+p -> avansert -> programmer": dobbeltklikk på "mailto"-feltet, og angi hva som skal skje når du trykker på en epost-link (at eposten skal skrives og sendes i enten Opera, Outlook Express, Thunderbird, eller hvilket mailprogram du nå måtte ønske å bruke) Kan jo prøve å laste ned Opera på nytt! Evt. en annen versjon.Vil ikke hjelpe, alle instillinger ligger lagret i mappen %appdata%\Opera\ og vil være de samme uansett om du reinstallerer Opera. Veldig kjekt når man oppdaterer til nyeste versjon m.m (hadde vært dumt hviss alle gamle instillinger, bokmerker m.m. ble slettet) Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 bare hyggelig. til trådstarter: er det enkelte nettsider som gjør at feilmld-greia dukker opp, eller skjer det helt tilfeldig? Hvis du aner et mønster er det kanksje lettere å finne ut hva som er feil.. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Antar at det skjer når opera kikker etter epost autmatisk Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) bare hyggelig. til trådstarter: er det enkelte nettsider som gjør at feilmld-greia dukker opp, eller skjer det helt tilfeldig? Hvis du aner et mønster er det kanksje lettere å finne ut hva som er feil.. 7922709[/snapback] Av en eller annen grunn har feilmeldingkonsollen slutta komme nå,så jeg ser på prblemet som løst. Jeg følgte rådet du ga til anietsoj,det fungerte for meg og faktisk. Takk for hjelpa Endret 13. februar 2007 av Feltherre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå