Gissan Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hei! Etter mange negative innstillinger til mitt brukernavn her på diskusjon.no, har jeg bestemt meg for å skifte. (Sende inn "søknad"). Vil ikke lage ny bruker. Har dere noen forslag? Takktakk, på forhånd. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ludvik, passer med avataren Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Ludvik, passer med avataren 7912106[/snapback] Ludvig heter han. Dessuten er det tatt. Forresten digger jeg 24.. (serien) "Bauer" var tydeligvis tatt. Men finner ingen brukere med nick "Bauer". Endret 10. februar 2007 av tissedam Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 God ide å ta noe fra hva du liker. Slik som jeg gjorde, men jeg måtte legge til det stygge tegnet. Kanskje prøve det hvis du har lyst på Bauer.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Og så er nicket skiftet.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) ...tidligere kjent som tissedam..? Der kom signaturen også, ja. Så, betyr nickskiftet at du blir litt mer seriøs? Endret 11. februar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Og så er nicket skiftet.. 7918835[/snapback] Gratulerer da Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 ...tidligere kjent som tissedam..? Der kom signaturen også, ja. Så, betyr nickskiftet at du blir litt mer seriøs? 7918844[/snapback] Hmm.. Jada, alltid seriøs her.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Valeur, greit nick det. Betyr det noe spesielt? Gratulerer forresten! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Valeur, greit nick det. Betyr det noe spesielt? Gratulerer forresten! 7918887[/snapback] Det er.. ermm.. Etternavnet mitt.. Og for de som er ekstra interessert, er det fransk.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Oversettelse fra AltaVista: This page of homonymy indexes the various subjects and articles sharing the same name. wikt: Wiktionnaire has an entry for "value". * Value (psychology). To allot value to a person, a good, a service, an institution or an idea, it is him to grant regard and interest. It is a positive and at the same time subjective attribute. * Value "work", value work according to various systems' of thought * Statutory value, philosophical concept of the values * Value (economy), economic concept * Practical value, indicates the utility of a good evaluated according to the use which in is made by the ultimate consumer. * Kindness and theory of value, in Christian morals * Theory of value (Marxism), theory of value at Karl Marx * Approached value, mathematical concept, term to indicate an approximation * Human value, economic design, term which indicates in economy the cost of a human being * In statistics the value of an individual is the quality (or method) which it has for a qualitative variable (or character), or the number which measurement this individual for a quantitative variable. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Orker vel ikke lese det.. Ordet "valeur" er fransk, vet jeg.. Uansett, går vel mest i seiling på valeur på google.. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (H)valeur? Hvale-Ur. Hval - Ur XD Uten H så blir det Valeur men hvis man gjør Slik Hvaleur høres det ut som en hval med ur! HAHAHAHA! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Skikkelig vanskelig å finne nick selv. . . Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (H)valeur? Hvale-Ur. Hval - Ur XD Uten H så blir det Valeur men hvis man gjør Slik Hvaleur høres det ut som en hval med ur! HAHAHAHA! 7922954[/snapback] HAHAHAHAHA, drit morsomt!!! Herregud Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (H)valeur? Hvale-Ur. Hval - Ur XD Uten H så blir det Valeur men hvis man gjør Slik Hvaleur høres det ut som en hval med ur! HAHAHAHA! 7922954[/snapback] Du driter nok på leggen, for det uttales faktisk "valør".. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (H)valeur? Hvale-Ur. Hval - Ur XD Uten H så blir det Valeur men hvis man gjør Slik Hvaleur høres det ut som en hval med ur! HAHAHAHA! 7922954[/snapback] Du driter nok på leggen, for det uttales faktisk "valør".. 7924439[/snapback] Det visste jo ikke jeg når ingen hadde sagt det. Dessuten uttaler jeg det Valeur så Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Brukeren har allerede fått byttet alias og videre spam ser jeg på som unødvendig. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg