_tHokA_ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Skal ha ny mobil innen en ukes tid. Må bare få solgt unna den Nokia 6680 jeg har først. Har studert mobiler og har jo veldig lyst på N80, men så mye penger har jeg ikke så det blir enten N73 eller SE K800i Jeg liker å ta bilder, det skal være sagt. Og jeg leste at K800i tar utrolig fine og klare bilder. For å være mobil. Andre som har noen + sider og - sider om de mobilene? Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg hadde en K800i, solgte den fordi jeg var skuffet over kameraet og en alarm det ikke var mulig å justere volumet på. K800 bilder blir bra under gode lysforhold, men håpløse ved den minste antydning til motlys. I tillegg tar det for lang tid til bilde er tatt fra man trykker på utløseren. Det ødelegger de fleste motiv med futt i så med mindre du skal ta landskapsbilder så foreslår jeg at du kjøper deg et fotoapparat. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg hadde en K800i, solgte den fordi jeg var skuffet over kameraet og en alarm det ikke var mulig å justere volumet på. K800 bilder blir bra under gode lysforhold, men håpløse ved den minste antydning til motlys. I tillegg tar det for lang tid til bilde er tatt fra man trykker på utløseren. Det ødelegger de fleste motiv med futt i så med mindre du skal ta landskapsbilder så foreslår jeg at du kjøper deg et fotoapparat. 7904584[/snapback] Jeg har et greit digital kamera til å ta bilder, men er ikke alltid jeg har med det ut. Men mobilen er alltid med. Derfor jeg vil ha litt bra kamera i tilfelle noe skjer og jeg vil ta bilde av det Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det virker faktisk som mobiler med gode kamera (3 MP, etc.) sliter med hastigheten. Se for eksempel denne tråden. Og se brukererfaringene på N73; nesten alle syns at mobilen er treg. Mulig at mobilene er så avanserte at det ikke er nok kraft i prosessorene. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg sitter jo nå med en av de treigeste mobilene (Nokia 6680). Den har jeg hørt er mye mye treigere Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 har bestilt n73 så jeg kan si deg hva jeg syns om den! om den er treg osv. Men nå står det på posten.no at den er innlevert til postterminalen siden kl.20.00 igår..er vell ikke noen som vet sånn circa hvor lang tid det er igjen da? bor i oslo og den er på posterminalen i Oslo. Gleder meg veldig til jeg får den! Lenke til kommentar
eikum Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg sitter jo nå med en av de treigeste mobilene (Nokia 6680). Den har jeg hørt er mye mye treigere 7906910[/snapback] det er så feil så feil.. hadde nokia 6680 før jeg kjøpte meg nokia n73 me.. Natt og dag, men nå kommer det helt ann på hvordan du bruker telefonen.. altså man skal ALDRI bruke telefonminnet! Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ja, jeg sitter jo nå med en av de treigeste mobilene (Nokia 6680). Den har jeg hørt er mye mye treigere 7906910[/snapback] det er så feil så feil.. hadde nokia 6680 før jeg kjøpte meg nokia n73 me.. Natt og dag, men nå kommer det helt ann på hvordan du bruker telefonen.. altså man skal ALDRI bruke telefonminnet! 7907568[/snapback] blir n73 MYE tregere vis man bruker telefon minnet?hadde tenkt å vente en litt med å kjøpe minnekort men kanskje ikke?hvor mye bilder får man ca. plass på på tlf minnet? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Det finnes flere duell-tester mellom N73 og K800i. Her er en av ny dato: http://www.gsmarena.com/kg920_k800_n73_photo-review-125.php Jeg har selv N73, og en av telefonens styrker er kameraet. Men den er ganske treig, og med Symbian S60 mangler den bl.a repetisjon av vekking, nedtellingstidtaker, noe jeg trenger. Dessuten har lydopptakeren en grense for ett minutts opptak. Og det går ikke an å endre. Riktignok kan man sikkert finne tredjeparts programvare, men dette burde da vært på plass ved kjøp! Til og med minnekort må man kjøpe, men det koster ikke all verden, og da kan man velge størrelsen selv. Dessuten regner jeg med at K80i overgår N73 på mp3-spiller. Selv om den ikke er en Walkman-modell. Men for all del: Begge er gode produkter. N73 gir muligheter for mange flere tilleggsprogrammer enn K800i, i og med at det har Symbian OS. Sjekk nærmere hvilke behov du har. Endret 9. februar 2007 av CellularDude Lenke til kommentar
eikum Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg har selv N73, og en av telefonens styrker er kameraet. Men den er ganske treig, og med Symbian S60 mangler den bl.a repetisjon av vekking, nedtellingstidtaker, noe jeg trenger. Dessuten har lydopptakeren en grense for ett minutts opptak. Og det går ikke an å endre. Riktignok kan man sikkert finne tredjeparts programvare, men dette burde da vært på plass ved kjøp! Til og med minnekort må man kjøpe, men det koster ikke all verden, og da kan man velge størrelsen selv. 7907797[/snapback] Du veit at det finnes drøssevis av programmer som dekker det du sier det ? Hadde dette på min Nokia 6680, som også fungerer på N73. leif: så at du skrev tredjeparts Endret 9. februar 2007 av eikum Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 K800i best hvis kamera (hastighet og bilder i generelt), mp3\radio, bra batteri og en kjapp tlf er viktig. N73 hvis brukbar video, edge, flott skjerm og mange programmuligheter er viktigst. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har selv N73, og en av telefonens styrker er kameraet. Men den er ganske treig, og med Symbian S60 mangler den bl.a repetisjon av vekking, nedtellingstidtaker, noe jeg trenger. Dessuten har lydopptakeren en grense for ett minutts opptak. Og det går ikke an å endre. Riktignok kan man sikkert finne tredjeparts programvare, men dette burde da vært på plass ved kjøp! Til og med minnekort må man kjøpe, men det koster ikke all verden, og da kan man velge størrelsen selv. 7907797[/snapback] Du veit at det finnes drøssevis av programmer som dekker det du sier det ? Hadde dette på min Nokia 6680, som også fungerer på N73. leif: så at du skrev tredjeparts 7908905[/snapback] Ok, vi kan kutte ordet tredjeparts, men ellers er vi vel ganske enige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå