EinarEriksen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nå ser det ut som Samsung vil lansere en tynn skyvbar mobil med 7,2 megapikslers kamera - allerede til uken. Les mer Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jøss.. det må jeg si! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen indikasjon om hvilket OS den kjører? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den så deilig ut. Elsker tastaturet på den. Kanskje jeg kjøper noe ala dette neste gang? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, den var absolutt deilig. Er ellers ikke fan av samsung, men den der var jo orgasmisk. Skikkelig pen var den. Tviler på om kameraet blir så bra, og om den ikke lett får riper på skjermen, men halleluja for en pakke! Syns den faktisk var ganske så fremtidsrettet faktisk... Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 kommer denne til norge blir det ikke noen n95 på meg da blir det utentvil den Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Noen indikasjon om hvilket OS den kjører? 7897216[/snapback] Ser ut som at de bruker deres egen operativsystem hvis du ser på de bildene som ligger i artikkelen. Hadde håpet på Symbian eller Windows Mobile i det minste.. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det blir meget spennende å følge denne. Håper på Symbian/WM kombinert med et godt kamera og en slankheten. Batteritiden vil sikkert være kort Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Altså, det er en grunnleggende feil i artikkelen. Det er 5 megapixler(med autofokus), ikke 7,2. Det er derimot 7,2 Mbps HSDPA. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Det har du veldig rett i. Skal være korrigert nå. Takk for tips! Endret 8. februar 2007 av CesiuM_e Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 En skikkelig fin killer-telefon dette her ja. Hadde det vært SE som hadde lansert den, hadde den sikkert kun hatt bluetooth v 1.2, 3G uten Edge og WIFI - og en rekke andre mangler tipper jeg. Slik skal det gjøres Samsung. Når noe skal lanseres nytt skal det være nytt og ikke gammel teknologi. Her må SE våkne opp snart. :!: Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Hmm, hvor har jeg sett den før? Jo her Men for all del, hvis du klarer å få HSDPA, 3G, EDGE, W-lan og knall kamera i en mobil på størrelse med P4350 uten at den koster skjorta og en arm er det kudos til Samsung Endret 8. februar 2007 av phoen|x Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) HVA?! HAR DEN IKKE RADIO?! Det er vel en mobiltelefon, eller hva?! Hehe, med mindre det er et fantastisk videokamera her, så blir det No Deal :!: Endret 8. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Nå er alt i orden, derfor ble dette en retrospektiv dobbeltposting. Endret 8. februar 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Det er litt av en telefon! 5 megapiksler gitt! Megapiksler har ikke alt å si, men hvis den f.eks har Carl Zeiss Optikk, så er det et godt kamera hvis du tenker optikk-messig. Utifra den listen over tekniske spesifikasjoner: Har de sluttet å lage telefoner med infarød? Bluetooth er jo tross alt bedre, men synes bare det var litt rart. Kanskje mobilprodusentene ikke ser det som nødvendig lenger. Jeg skjønner veldig godt hvis de har gått bort fra det! Endret 8. februar 2007 av kornelen Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Er litt usikker ? Har den Wi-Fi ? Står ikke noe om det i amobil sin artikkel. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Oh la la. Slafs. Slafs. Slafs. Den der må jeg ha. Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 glem nokia, glem HTC, og blackberry og GLEM iPhone! dette er telefonen jeg SKAL ha! please kom FORT! luuuuuuuuvs it Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Denne så interessant ut ja! Håper Samsung lanserer den i Norge og at den vil være et godt alternativ til den overprisede plastikken til Nokia! Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 ødela alt jeg hadde skrevet. det var mye. prøvde å huske noe, fullstendig forgjeves. så hvis det er noen setninger her som virker som om det mangler noen sammenheng, så..ja. jeg synes det er altfor lite fokus blant forbrukere på bildebehandling. og autofokus, men det blir bedre. jeg vet ikke noe om kamera, men jeg mener jeg leste på akam at liten bildebrikke og høy oppløsning betydde støy. kanskje som en tommelfingerregel er det fint med ca. 3 mp på en bildebrikke som får plass i en normal mobil, og ca. 5- 6 mp på en bildebrikke som får plass i ett vanlig lommeformat kamera, siden jeg synes jeg leste at 6 mp var nok på et kamera, og antar en mobil bildebrikke er ca halvparten av str.? vet ikke jeg. leste noen klaget på at se k810 hadde en bulk der kameraet var. jeg antar at hvis kameraet blir kortere blir det og så smalere for å de riktige dimensjonene og da blir bildebrikken mindre. vet ikke. det jeg skulle si forsvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg