Straffa Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Just yesterday our inside source gave us a tip that Microsoft Australia has told a store named Myer to prepare the store for a Black 360 with a 120GB hard drive in April. Well day 2 of product knowledge today (Brisbane, Australia) featured Microsoft themselves and it's now 100% official that the Black 360, (with black controller), 120gb hard drive and HDMI is due out in Australia for $749 AU in April. They will try to push this forward to late March to deter buyers from the March 23 PS3 launch. Hopefully we see this good news sometime in Europe and USA. Should you take it as a grain of salt or not, whats your thoughts? Link Endret 7. februar 2007 av avanore Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ah, glimrende! Den blir digg! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvordan kan man ikke få ereksjon av å høre dette? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 La oss håpe, la oss håpe. Da vet jeg om noen som skal bytte den han har, fordi den i den siste tiden har begynt å bråke helt fantastisk mye. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Håper for guds skyld de slipper HDD'en som standalone for alle som allerede har kjøpt 360 Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvor mange amerikanske er 750 australske a? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå vil alle Xbox-fanboys påstå at 6000+ ikke lenger er for mye for en kosoll Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvordan står australske dollar i forhold til amerikanske? Kan jo kjøpe en bedriten bruktbil til samme prisen. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er ikke den "for dyr" da avanore? 7893104[/snapback] Det er aldri for dyrt når du kan velge. Fortell det til et annet selskap du Friheten til å velge 7893120[/snapback] Selvsagt er det bra med valg. Du kan enten kjøpe dyr xbox eller dyr ps. eller billig xbox uten HDMI (å venligst fortell meg at den nye boksen og får optisk utgang på lyd.....skamme seg. PS2 hadde til og med det) Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvordan står australske dollar i forhold til amerikanske? Kan jo kjøpe en bedriten bruktbil til samme prisen. 7893124[/snapback] 749.00 AUD Australia Dollars = 582.718 USDUnited States Dollars Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skjønte jeg det ikke. Ikke umulig at dette vil stjele noe av kaken fra PS3 i Europa. Lurer på hva den derimot koster... den australske dollaren er litt svak, men det høres nesten som at PS3 er billigere (ironisk nok). Nå venter jeg bare på at MS kommer med en spill-lansering midt oppe i kaoset også. GTA4? Bare for å gni det skikkelig inn. Dette blir en interessant vår. Lenke til kommentar
ps33sp Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hmm, 582 amerikanske dollar uten HD-DVD. Det var jaggu dyrt. Blir jo 750 US dollar med HD-DVD da! Plutselig virker PS3 som et røverkjøp i forhold. Endret 7. februar 2007 av ps33sp Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Og hvem trenger HD DVD nuh? Jeg greier meg utmerket uten, og det har jeg planer om å gjøre leeenge enda. Og jeg er helt sikkert ikke alene. Er det fordi man ikke har noe valg hos sony at det er viktig å legge til HD DVD spiller i regnestykket alltid? Lenke til kommentar
patham Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå er jo dette ett rykte. Men uansett MS er vel idioter i markedsføring. Kommer det en oppgradert modell så bør den ha med HD-DVD spilleren og 120GB disk. Det er vel nesten en selvfølge at de selger ikke en 360 med 120GB fore 150 dollar mer eller? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 749.00 AUD = 3,631.30 NOK 1 AUD = 4.84819 NOK Ikke at dette blir den norske prisen, men ikke så gærnt for den. Selv om jeg tror det kanskje blir i det meste laget for min del, men er ute etter en X360, samt HD TV, så kanskje jeg investerer i dette etter sesongen på hotellet er over og jeg svømmer i kronasje (elsker sesong, masse tips, masse vakter. Massa penger) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du kan enten kjøpe dyr xbox eller dyr ps. eller billig xbox uten HDMI (å venligst fortell meg at den nye boksen og får optisk utgang på lyd.....skamme seg. PS2 hadde til og med det) 7893135[/snapback] Rart, min 360 bruker da en optisk kabel til lyd uten problemer den. Kanskje du skal undersøke litt, før du får deg til å se ut som en fanboy. Og, den der var dyr -.- Holder meg til min vanlige boks om det skal koste så mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 yEs! kjøper bare fordi den er svart jeg!.... den nye dvd rommen er vell i denne også... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Håper for guds skyld de slipper HDD'en som standalone for alle som allerede har kjøpt 360 7893101[/snapback] Hvist de ikke gjør det kommer jeg til å bli meget skuffet Og jeg håper det kommer svarte kontrollere i butikken og ikke bare i den pakken Lenke til kommentar
serf Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Er det ikke litt dårlig gjort av MS å lansere enda en konsoll når mange har gått til innkjøp av den gamle? Skal dem tyne enda mere penger ut av xbox fansen? Hehe ps3 er ikke så dyrt nå lengre. Go ps3! Endret 7. februar 2007 av serf Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hmm, 582 amerikanske dollar uten HD-DVD. Det var jaggu dyrt. Blir jo 750 US dollar med HD-DVD da! Plutselig virker PS3 som et røverkjøp i forhold. Men det som er fantastiskt her er at du kan velge. Derfor er ikke den dyr Endret 7. februar 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå