Gå til innhold

Ny X360 i April med 120GB og HDMI

Straffa

Anbefalte innlegg

Just yesterday our inside source gave us a tip that Microsoft Australia has told a store named Myer to prepare the store for a Black 360 with a 120GB hard drive in April. Well day 2 of product knowledge today (Brisbane, Australia) featured Microsoft themselves and it's now 100% official that the Black 360, (with black controller), 120gb hard drive and HDMI is due out in Australia for $749 AU in April. They will try to push this forward to late March to deter buyers from the March 23 PS3 launch. Hopefully we see this good news sometime in Europe and USA. Should you take it as a grain of salt or not, whats your thoughts?

Link

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke den "for dyr" da avanore?

7893104[/snapback]

Det er aldri for dyrt når du kan velge. Fortell det til et annet selskap du

Friheten til å velge :)

7893120[/snapback]

Selvsagt er det bra med valg.

Du kan enten kjøpe dyr xbox eller dyr ps. eller billig xbox uten HDMI (å venligst fortell meg at den nye boksen og får optisk utgang på lyd.....skamme seg. PS2 hadde til og med det)

Lenke til kommentar

Skjønte jeg det ikke. Ikke umulig at dette vil stjele noe av kaken fra PS3 i Europa. Lurer på hva den derimot koster... den australske dollaren er litt svak, men det høres nesten som at PS3 er billigere (ironisk nok).

Nå venter jeg bare på at MS kommer med en spill-lansering midt oppe i kaoset også. GTA4? Bare for å gni det skikkelig inn. Dette blir en interessant vår.

Lenke til kommentar

Og hvem trenger HD DVD nuh? Jeg greier meg utmerket uten, og det har jeg planer om å gjøre leeenge enda. Og jeg er helt sikkert ikke alene. Er det fordi man ikke har noe valg hos sony at det er viktig å legge til HD DVD spiller i regnestykket alltid?

Lenke til kommentar

Nå er jo dette ett rykte. Men uansett MS er vel idioter i markedsføring. Kommer det en oppgradert modell så bør den ha med HD-DVD spilleren og 120GB disk. Det er vel nesten en selvfølge at de selger ikke en 360 med 120GB fore 150 dollar mer eller?

Lenke til kommentar

749.00 AUD = 3,631.30 NOK

1 AUD = 4.84819 NOK

Ikke at dette blir den norske prisen, men ikke så gærnt for den. Selv om jeg tror det kanskje blir i det meste laget for min del, men er ute etter en X360, samt HD TV, så kanskje jeg investerer i dette etter sesongen på hotellet er over og jeg svømmer i kronasje (elsker sesong, masse tips, masse vakter. Massa penger)

Lenke til kommentar
Du kan enten kjøpe dyr xbox eller dyr ps. eller billig xbox uten HDMI (å venligst fortell meg at den nye boksen og får optisk  utgang på lyd.....skamme seg. PS2 hadde til og med det)

7893135[/snapback]

Rart, min 360 bruker da en optisk kabel til lyd uten problemer den. Kanskje du skal undersøke litt, før du får deg til å se ut som en fanboy.

Og, den der var dyr -.- Holder meg til min vanlige boks om det skal koste så mye.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt dårlig gjort av MS å lansere enda en konsoll når mange har gått til innkjøp av den gamle? Skal dem tyne enda mere penger ut av xbox fansen?

Hehe ps3 er ikke så dyrt nå lengre. Go ps3! :p

Endret av serf
Lenke til kommentar
Hmm, 582 amerikanske dollar uten HD-DVD.

Det var jaggu dyrt. Blir jo 750 US dollar med HD-DVD da!

Plutselig virker PS3 som et røverkjøp i forhold.

Men det som er fantastiskt her er at du kan velge. Derfor er ikke den dyr :lol:

:ph34r:

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...