Gå til innhold

Noen av mine bilder

Toa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine bilder dette. Treet foran månen fungerte ikke helt for meg, men det fjerde og siste er fantastisk. Veldig flotte farger, lekker tåke, mye fine detaljer. Syns du har gjort en fantastisk eksponering her, og fuglen som streifer vannoverflaten gir det hele en veldig lekker effekt. Dette likte jeg!

Lenke til kommentar
Tror det første bildet, med elven (ikke med brua), hadde vært et lite hakk bedre om du hadde brukt lang lukkertid og fått en slik drømmende effekt på vannet.

Det hadde stått i stil med omgivelsene.

Men for all del, pene bilder. Hvor er de tatt? sånn ca?

7872601[/snapback]

Alle 3 bildene som inneholder vann er tatt i Sauda i Rogaland 1. og 2. juledag. Feiret jul der, og var ikke stort annet å finne på enn å komme seg utendørs i tåken og knipse. Det med treet er tatt i Bergen, der jeg bor.

Lenke til kommentar
får assosiasjoner til en kjent film om en gjeng ungdommer som drar på en skogstur og som aldri kommer levende tilbake, en lavbudsjett film, husker ikke navnet.

Denne filmen tenkte jeg også på nesten med en gang (Blair Witch Project(Sikkert stavefeil))

Men jeg likte det siste bildet best, ikke sånn "standard" farger men en litt mer koselig stemning ved bilde.

Fine Bilder! :dribble:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bildet med broa var tøft, likte det godt. Det gir meg en slags "middelalder" stemning. Kunne vært tatt rett ut i fra "Lord of the rings"

Det siste bildet var også stilig, litt dyster stemning.

Elva og treet var greie de også, men likte de 2 andre mye bedre pg. stemningen.

Alt i alt så var det bra, likte disse mye bedre en de husene i den andre tråden.

Lenke til kommentar

Ja se her ja! Dette var bedre enn noe som helst du har vist oss før! Eneste jeg henger meg opp i er fuggern i det nederste bildet. Den er liksom på feil sted, så hadde det vært mitt bilde tror jeg at jeg ville beskåret den bort.

Uansett var dette et godt stykke arbeid!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...