loathsome Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hey, Ved hver reboot så blir oppløsningen min stilt til 800x600. Samme skjer om jeg logger av brukeren min. Har nettopp fjernet alle drivere vha. drivercleaner, og samma dritet skjer. I går var det helt fint Ikke noe store problemer, bare sånn ca. litt irriterende å måtte endre oppløsningen hver gang. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Jeg mekket et script vha. QRes (slengte i oppstartsmappa) som setter oppløsningen til 1440x900 når jeg logger på. Dette må jeg gjøre på hver eneste bruker PLUSS at logginnskjermen er helt opplåst. Har prøvd alle 100-series driverene, ny DirectX osv. - ingen hell. Hjelp settes utrolig stor pris på. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 Som følger av denne workarounden har vi; 1) Skrivebordsikonplasseringen blir nullstilt 2) Widgets blir nullstilt 3) Ekkel påloggingsvindu Dette må jeg fanken meg ha fikset fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå