Gå til innhold

Hvilke kameramobil skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje D900? Dog ikke 3g og batteriet skal visst ikke være så bra...

7858897[/snapback]

Ikke dum :)

 

Synd at det er dårlig batteri da.. er det noen som har erfaring med den mobilen?

7858994[/snapback]

Se her.

Var forresten der det var en som klaget på batteriet.

 

Lykke til!

7859193[/snapback]

 

Takk! :) Har sjekket den ut alt.. foreløpig står valge mellom den og nokia 7390

Lenke til kommentar
Kanskje D900? Dog ikke 3g og batteriet skal visst ikke være så bra...

7858897[/snapback]

Ikke dum :)

 

Synd at det er dårlig batteri da.. er det noen som har erfaring med den mobilen?

7858994[/snapback]

Se her.

Var forresten der det var en som klaget på batteriet.

 

Lykke til!

7859193[/snapback]

 

Takk! :) Har sjekket den ut alt.. foreløpig står valge mellom den og nokia 7390

7859229[/snapback]

Jeg har nevnt det før. 7390 er en ren jente telefon, det merker du når du har telefonen i handa eller når kompissene dine håner deg for valget ditt......

d900 syntes jeg var konge. hadde ingen problem med batteriet, solgte den fordi den ikke hadde radio og at mp3 spilleren var sånn midt på treet.

Den hadde den beste skjermen jeg noen gang har hatt

Lenke til kommentar
Jeg har nevnt det før. 7390 er en ren jente telefon, det merker du når du har telefonen i handa eller når kompissene dine håner deg for valget ditt......

d900 syntes jeg var konge. hadde ingen problem med batteriet, solgte den fordi den ikke hadde radio og at mp3 spilleren var sånn midt på treet.

Den hadde den beste skjermen jeg noen gang har hatt

7862873[/snapback]

 

Hehe! vel.. siden jeg er en jente har jeg ingen problem med at 7390 er en "jente" telefon ;)

Lenke til kommentar
Jeg har nevnt det før. 7390 er en ren jente telefon, det merker du når du har telefonen i handa eller når kompissene dine håner deg for valget ditt......

d900 syntes jeg var konge. hadde ingen problem med batteriet, solgte den fordi den ikke hadde radio og at mp3 spilleren var sånn midt på treet.

Den hadde den beste skjermen jeg noen gang har hatt

7862873[/snapback]

 

Hehe! vel.. siden jeg er en jente har jeg ingen problem med at 7390 er en "jente" telefon ;)

7863209[/snapback]

hehe...

da er det ingenting gale i å velge denne :)

Selv om d900 er 1000 ganger penere og har en skjerm som er 1000 ganger bedre så er nokian en del bedre på innmat

altså bedre mp3 spiller,bedre kalender/kontakter, den har radio, er fryktelig lett å sette opp mot det meste(outlook,bluetooth og e mail) osv osv

men for all del, velg den brune om du går for 7390

Lenke til kommentar
Kanskje D900? Dog ikke 3g og batteriet skal visst ikke være så bra...

7858897[/snapback]

Ikke dum :)

 

Synd at det er dårlig batteri da.. er det noen som har erfaring med den mobilen?

7858994[/snapback]

 

D900 har ikke dårlig batteri. Har hatt den i snart 4 månder, den har ikke gått tom for batteri en gang.(jeg bruker den mye) Bra telefon!:)

Lenke til kommentar
4 måneder?! Nå ble jeg imponert.

 

Når det gjelder kameramobiler så må man uansett kompromisse i forhold til vanlige fotoapparat. Spesielt på innebilder. Jeg har sjekket kvaliteten på mange mobiler og ser at kamera fra 2 megapixel og oppover er gode nok for allround bruk.

7896514[/snapback]

Hehe, sorry, skreiv det kansje litt feil. Lader den ca annenhver dag. Men jeg har aldri hatt noe problem med at batteriet går tomt;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...