superaleks Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er det noen som kunne hjulpet meg litt på dette feltet? Silicon Image Sil 3114 S-ATA Driver til Vista x86 (MSDN/RTM/OEM/RETAIL) Jeg har prøvd et par, men de har vært til feil vista build (Rc/BETA1og2).. Finner ingen for final release.. Setter stor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 jeg hadde sammaproblmet.. brukte Raid6 driven til slutt den funka Lenke til kommentar
superaleks Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 jeg hadde sammaproblmet..brukte Raid6 driven til slutt den funka 7837473[/snapback] Raid 6 driver? Ligger den på Silicon Image sine hjemmesider eller? Kikka litt gjennom der men var bare "Support for VISTA BETA 2" Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 http://www.siliconimage.com/docs/3114r5_x86_15100_logo.zip Lenke til kommentar
superaleks Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Ok, skal teste dem ut når jeg kommer hjem... Takker. Lenke til kommentar
superaleks Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hmm, når haken for "Skjul drivere som ikke er kompatible med maskinvaren" er på så listes de ikke. Og når jeg fjerner den, og velger driveren så jobber den litt og så hopper tilbake til delen hvor jeg skal velge harddisk. Jeg har 3 S-ATA disker koblet i for øyeblikket, og driverene lå på harddisken jeg skal installere Windows på. Er jeg nødt til å legge disse på diskett eller cd for at installasjonen ikke bare skal hoppe tilbake? EDIT: Nå har jeg prøvd både floppy og cd. Ingenting fungerer. Etter det jeg har lest og hørt finnes det ikke skikkelige drivere enda. Det finnes mange for Release kandidatene og beta-versjonene, men SI har vært trege med å få ut en fungerende driver for 3114 MSDN-RTM/OEM/Retail... Har et EpoX 8KDA3+ hovedkort, og 3 S-ATA disker i... Har lest så mye rart nå at jeg lurer litt på om jeg egentlig bare må vente på driveren. DVD'n er i UDF, så den krever et operativsystem for å kunne leses av, så boot er utelukket. Xp'n jeg har er engelsk, så oppgradering er utelukket også grunnet at Vista versjonen min er norsk. Så jeg sitter litt i saksa her. Endret 31. januar 2007 av superaleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå