Gå til innhold

Nytt treff i Oslo 09.03 [Les første post først]


ilpostino

Anbefalte innlegg

Gjennom avstemming er det bestemt at vi skal møtes fredag 09. mars på TGI Fridays på Aker Brygge klokken 19.00.

 

Bord er bestilt. Optimistisk som jeg er satser jeg på at det blir et par stykker til så jeg bestilte til 30 stykker. Også denne gangen får vi selskapsmeny. Den er vedlagt denne posten. Per idag er det cirka 25 stykkker som har meldt seg på så det er plass til flere.

 

Alderen på de som kommer har vært tatt opp flere ganger i denne tråden. Jeg regner med at 80% av de som møter vil være mellom 18 og 20 år. Poenget med dette treffet er å sosialisere med andre folk fra forumet. Vi spiser først så kan de som vil nippe alkoholholdige drikkevarer dra videre for å gjøre det etter at vi er ferdig med å spise.

 

Den raskeste måten å komme seg dit på er å ta buss/trikk/tog til Nationalteateret og gå derfra. Jeg har lagt ved et kartutsnitt slik at folk kan se hvor det er.

 

Også denne gang er det en gjeng som skal gå fra Oslo S. følg med i tråden og sleng deg på hvis du skal være en av disse. Resten møter direkte opp på Fridays.

 

Spre ordet. Her er en litt oppdatert kode du kan ha i signaturen din.

[b]Hardware.no[/b] møte i Oslo? Lyst til å være med? Skriv deg opp [url=http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=706625&hl=][b][size=2]her[/size][/b][/url]! [b][color=red][size=2]Hot![/size][/b][/color]

 

Send PM til meg eller darkness| om du ønsker å melde deg på så skriver vi deg opp på listen.

 

Hijack av darkness :p

 

Her er de som har meldt seg på foreløbig:

av-63161.jpg Lord-Myrrah - Markus

av-93260.png Marley - Eirik

av-36447.jpg darkness| - Kine

av-8633.png T-Solberg - Trond

avatar2.jpg ilpostino - Einar

av-103403.jpg bazukh - Ida

av-62189.jpg Minerva - Espen

av-61155.jpg Dj_Dark - Christoffer

av-36268.jpg Tomat-Ulf - Petter

av-77503.gif applemania - Thea

av-6750.jpg ZanZel -

av-71433.gif Steffenm - Steffen

photo-72509.jpg Killerquo - Mathias

av-103130.gif Demille - Mirna

av-50246.jpg Hylo - Lars

av-59405.jpg Skrollan - Stian

fone3.gif Bone -

av-13439.jpgJankee - Jan Eirik

cthulhu2.gif -Nyhus- - Eivind

av-50746.jpgBlackH - Ole

Aidskake - Ida

av-87412.jpgtrevakt - Ludvik

Turbo-Totto -

av-50981.gifSnobjorn - Snorre

av-30461.jpgØ.B. -

 

 

edit: oppdatert informasjonen

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da har jeg sendt et par datoer til darkness| på pm slik at det blir laget en poll nr det passer best for folket.

 

Jeg foreslår at pollen ligger ute en stund og når datoen er bestemt stemmer vi over hvor vi skal treffes. Samtidig med dette er deg dags for folket å melde seg på.

 

Såvidt jeg husker traff vi hverabdre klokken 19.00 forrige gang og jeg lanserer dette tidspunktet denne gangen også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...