Bruktbilen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hei, jeg må bare få dette ut. Det har plagd meg helt siden jeg fikk vite om det på barneskolen. Jeg vil advare dere, det er ekkelt og ikke noe gøy. Det jeg skal si har jeg prøvd å holde hemmelig helt siden jeg fant det ut. Det er ikke noe lett å finne noe slikt ut. Alt for ofte har jeg gått rundt og lurt på; hvordan vil det være hvis jeg ikke hadde visst det? Jeg vet svaret, og det er at jeg hadde vært en mye bedre gutt. Den dagen det hendte så var jeg i sjokk, altså hadde noen sett noe slikt, og jeg skulle være den som fikk "æren" av å se det. Har dere noen gang sett noe slikt? Alt for ofte har jeg gått rundt og tenkt på hvordan det ville vært om en annen person hadde funnet det ut. Grått lenge i nattemørket, med den tanken om at jeg får holde på dette. Hvis du bare kunne fatte hvilken smerte det gir meg, alt er ødelagt. Jeg må advare deg, ingen andre må få vite det. Det er en så grusom ting å se, jeg kan ikke forstå hvorfor jeg fikk se det. Jeg var 10 den dagen det hendte, en glad gutt helt fram til jeg så det. Jeg vil be alle under 18 om å slutte å lese, fordi det er så grusomt. Jeg forstår ikke hvorfor det hendte, HVORFOR? Jeg har jo ikke noe med det, men uansett så fikk jeg vite det. Det er så grusomt, kan ikke noen hjelpe meg? Hvorfor meg? Ingen andre har sett det, kan dere fatte hvordan det er? Forstår dere nå smerten jeg har levd med i alle årene mine? Håper noen kan hjelpe meg, det var hvertfall godt å få fortalt dette til dere! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Du har strengt tatt ikke fortalt oss noe som helst. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 *** Unødvendig tullepost. Videre er overskriften ikke god nok. Etter nesten 1.000 poster burde trådstarter ha klart å lese retningslinjene. Stenges *** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg