Sensurert Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Brainwave Generator har jo lenge hatt slike drug-plugins, Her har ITavisen skrevet en artikkel om dette men om programmet I-Doser. Lasta ned å hørte litt, var samme type lydeffekter som BWG. Noen som har prøvd dette å kan bekrefte at det fungerer? Hva er det egentlig disse lydbølgene gjør med hue ditt? Har jo hørt at det kan være både avhengighetsdannende og at det kødder med huet. Tingen her er at du må høre på minst 35 min for 15 min med "rus", men last gjerne ned å prøv, og legg ut "trip-rapport" her. Endret 1. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Lite kult å bli rusa på musikk da. "eyy, pass headsettet a, la meg dra inn litt" 3 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tingen her er at du må høre på minst 35 min for 15 min med "rus", men last gjerne ned å prøv, og legg ut "trip-rapport" her. 7786114[/snapback] Prøv, og gi tilbakemelding du Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Etter å ha tillbrakt en goddel timer med min far i høy tillstand og hørt på musikk har jeg utviklet en teknikk som skaper en svak følelse av det jeg forestiller meg er å være høy. Trikset er å konsentrere energi et sted mellom ganen og "røret" opp til nesa. Resultatet er at musikk høres 10 ganger bedre ut, du bryr deg mindre om ting og blir generelt glad^^ Er steiner barn^ Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har hørt at det er mange virus i de filene. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Var bare noen dll og ocx-filer. Hvordan hører man på de da? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Umh, kødder du? Det går vel ikke an og høre på .dll filer. Endret 24. januar 2007 av QBab Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Rent BULLSHIT. Edit: Hva faen! Den ene filen virket. Ble plutselig jævla opplagt og dritvåken. Endret 24. januar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Var bare noen dll og ocx-filer. Hvordan hører man på de da? 7787329[/snapback] Det jo den som fikser feilmeldinga da, last ned programmet og installer det først Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Sitter å hører på ecstasy nå, og får bare vondt i hode ikke noe spesiellt annet, men det er vel slik det er å vere dopa? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hvor får dere tak i alle de forskjellige lydene? Har bare 5 crapplyder. Ingen ecstasy, cocain osv. Edit: Fannt det ut Endret 24. januar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få de ut på en CD eller lage de til mp3 filer? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få de ut på en CD eller lage de til mp3 filer? 7792131[/snapback] Det går ikke. . . Omg det eneste som virker på meg er "roast beaf", prøvd 2 andre ting, men de vil ikke funke selv om jeg ligger stille med høy lyd i et mørkt rom og konser Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 denne fikk jeg lyst å prøve.. Men finner den jo ikke Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Du kan ta opp lyden ved hjelp av Audacity og 'What U hear' som opptakskilde. Brainwave generator har forresten en slik funksjon, men jeg tror det ikke finnes dop-pluginer til den. Men endel andre artige følger da med. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 denne fikk jeg lyst å prøve.. Men finner den jo ikke 7792703[/snapback] Det står i artikkelen =/ Lov å tenke. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg vet hva side du snakker om, men alt jeg søker på der inne er forgjeves Lenke til kommentar
Janti3000 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 hmm... mange av lydene høres ganske så like ut! Er alltid den summing/fossen i bakgrunnen hehe, eg får gi "morphine" en tray Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Er bwgen.com trygt å laste ned fra? virus? 7793033[/snapback] Den funka bra. Ca. 20 lyder å velge mellom. Ble skikkelig hypa opp av relaxation.. Tror dog det bare var noe jeg ville ha det til selv. Edit: Så dosene dere snakker om følger ikke med orginalt, men må lastes ned for seg selv? Misforstod litt.. Altså Brainwave generator har ingenting med dosene å gjøre? Endret 24. januar 2007 av Markaren Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Nei. i-Dose er et eget program, og har ikke noe med BrainWave Generator å gjøre, men det fungerer på nesten helt samme måten. Jeg anbefaler hodepineprogrammet i BWG, det er ordentlig deilig, selv om det ikke er evigvarende. Perfekt når man må gjøre noe foran PC-en når hodet dunker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå