Gå til innhold

Jordskjelv i Ålesund nå nettopp?

tradhtare

Anbefalte innlegg

Merka du et "jordskjelv" nå nettopp?

Nå skal det være sagt at jeg ikke har opplevd et før, så jeg vet ikke hvordan det er, men jeg er ganske sikker på at det var det som nettopp skjedde.

Opplevde du det?

Og noen som vet hva det er?

Kanskje teit og lage post om det, men folk lager poster om så mye annet teit, og det er liksom ikke vanlig med jordskjelv her:p

VIKTIG? Link til de som opplevde skjelvet: Makrosesimisk spørreskjema

Endret av SpecialK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spesielt.

Jeg håper noen kommer med en forklaring, for sånne ting blir jeg nysgjerrig på:p

Men ja, det var som et svakt torden og litt risting.

Men umerkelig var det ikke, for jeg merka det selv om jeg hadde full drus på headset'et.

edit: takk for link:)

Endret av SpecialK
Lenke til kommentar

Verdens undergang var jo å ta i _litt_ for å få navnet sitt trykt for en million lesere.. Jeg trodde først det var en trailersjåfør som hadde sovnet å kjørt inn i husveggen, ettersom det IKKE kunne være torden da været var nydelig og IKKE snøras fra taket da det ikke er snø på taket.

Men verdens undergang.. Hallo..

Lenke til kommentar
Jeg bor midt i sentrum av Ålesund. Var ute og gikk i byen med hunden da det visstnok skal ha skjedd.

Jeg merket INGENTING. Ikke kona eller hunden heller.

7768453[/snapback]

Hmm.. Merkelig at du ikke merket det. Det var i grunn som torden, bare litt skumlere ettersom det ikke er vær for torden! :ermm:

Lenke til kommentar
Det var gøy  :D

Haha, kan absolutt ikke si at det skremte meg.

Som en dame sa til vg: "jeg trodde det var verdens undergang".

kjenner meg ikke helt igjen i det akkurat:p

7768357[/snapback]

Du er jammen barsk!

7768391[/snapback]

Det skal ha havnet ganske høyt på Richters skala, noe jeg etter mangel på skaderapporter ikke tror det gjorde, for at noe annet enn skrullete, gamle, hyper-religiøse kjerringer skal kunne tro at det er verdens undergang.

De få små jordskjelvene jeg har kjent har hvertfall gjort at jeg tenkte "shit et jordskjelv.. blir dette kraftigere så får jeg begynne å tenke på sikkerheten".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...