Gå til innhold

Kupp på Lefdal-tråden(prisgaranti)-Husk kildelink!

Anbefalte innlegg

Som mange sikkert kjenner, har Lefdal en prisgaranti som gir deg 150% av differansen tilbake dersom du finner et produkt de selger billigere i andre butikker. Dette kalles "finnerlønn", og det kan være mye å hente. Eksempel:

Pris på Lefdal: 1500

Pris på Netshop Oslo: 1000

Differanse: 500

150% av differanse: 750

Ny pris Lefdal: 1500 - 750 = 750

I denne tråden kan man poste gode tilbud man finner. Dersom du er redd for å "miste" tingene du finner, er det bare å handle før du poster. Følg syntaksen i denne posten, og lag linker til produktene der prisen står. Jeg begynner:

Western Digital MyBook 320GB (ekstern HD)

wd320gbext_nm.jpg

Pris Lefdal: 1 495

Pris Netshop Oslo: 995

Avslag: 750

Ny pris Lefdal: 745

Kommentar: Netshop Oslo-prisen er ukens tilbud, så du bør skynde deg hvis du vil ha denne. Dersom de klager på navnet "NetShop", så er NetShop Oslo en fysisk butikk som NetShop eier.

Generelle tips

• Ta med deg utskrift/dataskrevet bekreftelse på pris i annen butikk, ellers får du ikke brukt prisgarantien
  • For å finne billigere produkter, sjekk butikker som Mamoz, Datakjeden, NetShop Oslo og Prisguide. De førstnevnte er webshops med fysiske butikker, og gjelder altså under prisgarantien.

Ikke vær kjipe med funnene deres, post de her :D

edit: fant ut at det kanskje var rimelig å vente med "Den store....-tråden" til tråden blir litt større ;)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Godt poeng. Men skulle en ikke tro at butikkene vanligvis hadde enda høyere priser, slik at man kanskje igjen får varen enda billigere?

7760534[/snapback]

Når jeg kjøpte mp3 spiller var prisen 200kr dyrere på nettet enn i butikken, men fikk nå 600kr igjen for det og skal være fornøyd med det :)

Creative Vision:M 30GB

Pris Lefdal: 2395

Pris Datakjeden Bergen: 2165 (Dem har satt opp prisen siden jeg kjøpte (1995 før) :ohmy: )

Differanse: 230,-

Avslag: 345,-

Ny pris Lefdal: 2050,-

Datakjeden er sikkert ikke billigst lengre men nå vet dere det ivertfall ;)

Endret av magio
Lenke til kommentar

Det må være VANLIGE butikker dere sammenligner med her, og ikke nettbutikker.

Alt prat om hvordan finnerlønnen fungerer, og hva som funket og ikke funket kan tas i en annen tråd, hold denne tråden ryddig.

Så fra nå av kan vi klare oss med tilbud og oversikter.

"Må ha i mine innlegg"-innlegg er ikke tillatt ifølge forumets retningslinjer, husk dette.

Lenke til kommentar

Alastor, takk for klargjøring :)

Godt poeng. Men skulle en ikke tro at butikkene vanligvis hadde enda høyere priser, slik at man kanskje igjen får varen enda billigere?

7760534[/snapback]

Når jeg kjøpte mp3 spiller var prisen 200kr dyrere på nettet enn i butikken, men fikk nå 600kr igjen for det og skal være fornøyd med det :)

Creative Vision:m, 2395 i butikk og 1995 på datakjeden.

7760650[/snapback]

Kunne du tenke deg å lage en oversikt tilsvarende den i førsteposten? Så kan jeg redigere den inn der!

Lenke til kommentar

LG L204WTSF

post-7242-1169384396_thumb.jpg

Lefdal: 3305,-

ComputerCity: 2499,-

Ny pris hos Lefdal: 2096,-

Spart på opprinnelig pris: 1209,-

Forøvrig en helt fantastisk skjerm som jeg har gått til innkjøp av selv. Finnes allerede en stor tråd om denne skjermen her på HW. Endelig fått fatt i LG 204WT-SF

EDIT (22/1 kl. 22:44): Produktet er tatt bort fra nettsidene til ComputerCity, så jeg tror ikke det er flere igjen på lager/varen er utgått.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

Da kommer jeg med et lite tips!

Creative MuVo 1024MB MP3 spiller:

Pris hos Datakjeden er 449 kroner.

Pris hos Lefdal er 595 ( dette er internettpris, så butikkpris er vel enten det samme eller høyere?)

Kan spare litt der ja :)

- hsds

Lenke til kommentar

Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke i den aktuelle tråden ~Moderator

Da bruker jeg noen av eksemplene:

Lg 20 LCD L204WT-SF

Pris hos Lefdal: 3305,-

Pris hos ComputerCity: 2499,-

Differanse: 806,-

Pris med finnerlønn: 2096,-

--------------------------------------

Western Digital 250GB

Pris hos Lefdal: 995,-

Pris hos ComputerCity: 899,-

Differanse: 96,-

Pris med finnerlønn: 851,-

Lenke til kommentar

Jeg har lagt inn i overskriften et punkt om at det er lurt at folk har med kilder på sine priser, for å gjøre det enklere, slik som trådstarter har gjort. De to produktene ovenfor finner jeg ikke på computercity.no, så derfor er slike kilder veldig lurt å ha :).

Lenke til kommentar
Som mange sikkert kjenner, har Lefdal en prisgaranti som gir deg 150% av differansen tilbake dersom du finner et produkt de selger billigere i andre butikker. Dette kalles "finnerlønn", og det kan være mye å hente. Eksempel:

Pris på Lefdal: 1500

Pris på Netshop Oslo: 1000

150% av differanse: 750

Ny pris Lefdal: 1500 - 750 = 750

I denne tråden kan man poste gode tilbud man finner. Dersom du er redd for å "miste" tingene du finner, er det bare å handle før du poster. Følg syntaksen i denne posten, og lag linker til produktene der prisen står. Jeg begynner:

Western Digital MyBook 320GB (ekstern HD)

wd320gbext_nm.jpg

Pris Lefdal: 1 495

Pris Netshop Oslo: 995

Avslag: 750

Ny pris Lefdal: 745

Kommentar: Netshop Oslo-prisen er ukens tilbud, så du bør skynde deg hvis du vil ha denne. Dersom de klager på navnet "NetShop", så er NetShop Oslo en fysisk butikk som NetShop eier.

Generelle tips

•  
  • Ta med deg utskrift/dataskrevet bekreftelse på pris i annen butikk, ellers får du ikke brukt prisgarantien

• For å finne billigere produkter, sjekk butikker som Mamoz, DatakjedenNetShop Oslo og Prisguide. De førstnevnte er webshops med fysiske butikker, og gjelder altså under prisgarantien.

Ikke vær kjipe med funnene deres, post de her :D

edit: fant ut at det kanskje var rimelig å vente med "Den store....-tråden" til tråden blir litt større ;)

7758924[/snapback]

Jeg kjøpte WD disken akkurat, og den koster 1595,- hos Lefdal i Sandvika.

Fikk tilbake 900,- i finnerlønn!

Prisen blei altså 695,-

Takker for tipset, trådstarter :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har lagt inn i overskriften et punkt om at det er lurt at folk har med kilder på sine priser, for å gjøre det enklere, slik som trådstarter har gjort. De to produktene ovenfor finner jeg ikke på computercity.no, så derfor er slike kilder veldig lurt å ha :).

7774696[/snapback]

Stemmer at skjermen er borte, og har derfor nettopp kommentert det i innlegget mitt. Disken er å finne.. det er bare nettsidene som er litt vanskelig å navigere i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...