DeathByDigital Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Worklog'en finner du her Kom med innspill, forslag, tips, og annet... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Der var det mye hardware ikke vudert og velge core2 duo? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Dæven, du er tilbake! Hvordan gikk det forresten med det andre prosjektet ditt? Gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Der var det mye hardware ikke vudert og velge core2 duo? 7762412[/snapback] Det er DET det skal bli til slutt... MEN, komplett er utsolgt for kabinettene... Ser du på hanle lista mi, er det bestilt: 2.00 325210 Shuttle SD37P2 Barebone, sort, Intel 975X, 775, 2XPCI-E, SATA, LAN, 400W PSU 2.00 322632 Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz Socket LGA775, 2MB, BOXED m/vifte så det blir bedre hardware.... Men kjøpte ekstra, for å få større kabinetter.... (trur det står en prosessor i midten på bildet) Dæven, du er tilbake! 7762846[/snapback] ROFL :!: Så du husker den gamle casemoden min som daua av alderdom før den vart ferdig? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hva skal du med 2 maskiner? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Han skal ha en til seg selv og en til dama Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg anbefaler deg meget sterkt og overvåke den Cooltek pumpa! Min slo sprekker etter en viss periode, og jeg fikk byttet den inn i en annen pumpe av bedre kvalitet.. Ellers: Hva skal du med to pc'er da? Hvor mye kostet dem tilsammen? Stå på! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg anbefaler deg meget sterkt og overvåke den Cooltek pumpa! Min slo sprekker etter en viss periode, og jeg fikk byttet den inn i en annen pumpe av bedre kvalitet.. Ellers: Hva skal du med to pc'er da? Hvor mye kostet dem tilsammen? Stå på! 7767033[/snapback] Det spurte jeg om 2 poster opp, og ble besvart en post opp Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vis dere har lest workloggen har dere sett hva han skal med to pc'er! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Åja.. Trodde det kanskje var gjettning av Mr.Anki.. Har bare glodd på bildene jeg så... Beklager.. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Mulig det er "samma ulla", men det sto MIST på de pumpene jeg kjøpte. Driver på og funderer på en løsning, hvor jeg kan sette pumpa/tanken litt utenfor kabinettet. Blir ikke lett å forklare dette, får se om det blir gjennomført... Prøver å følge KISS prinsippet her... og sist jeg lagde en Casemod, skulle jeg ha ALT, og dermed tok ting tid, og jeg gikk lei. Blir da nok arbeid med dette her også.... Begynelsen av februar kommer 2x Shuttle SD37P2. og da skal innmaten i de, flyttes over i disse kabinettene.. Så det blir litt fart i sakene... Men siden ALT er mye mindre, skal det ikke være noe problem å flytte over. (bare usikker på PSU'ene) OG ja.. kjærringa skal ha en pc, og jeg skal ha en.. derfor 2stk.. Ellers takker for advarsel AnaXyd... skal følge med på pumpene. Endret 21. januar 2007 av DeathByDigital Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Eneste jeg vil si er at den cooltek fargen til vannet kommer til å farge av på slangene og blokkene dine og er ikke lett å få ut av blokker og slangene får du aldri rene igjen. Har noen gamle helt rosa slanger liggende. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det mulig å få se et prisoverslag på dette? Goscinny Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Holder det med at jeg sier FOR mye?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Holder det med at jeg sier FOR mye?? 7791545[/snapback] Nei, du må lage en liste Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Enten blir det .. -åå se hvor mye penger jeg har brukt. Eller blir det åå se hvor mye penger jeg har sløst... Mest sannsynlig er det det siste...og derfor vil jeg ikke dvele for mye over det... Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Enten blir det .. -åå se hvor mye penger jeg har brukt. Eller blir det åå se hvor mye penger jeg har sløst... Mest sannsynlig er det det siste...og derfor vil jeg ikke dvele for mye over det... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det går da ikke an å sløse penger på datamaskiner? Greit nok om du ikke vil si det til hele Norges nest største internettforum - det respekterer jeg. Samtidig vil jeg si at det hadde vært artig å få sett en total sum på dette. Velg selv, det er ditt valg Goscinny Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Rundt 30K tenker jeg.. +/- 2000 *edit* Har handlet i flere runder, og steder... Men har i hovedsak samlet det meste HER Har bestilt radiatorer, mistpumper og div fra Microplex... samt CPU blokker, som komplett nå har tatt bort fra webshopen... Endret 25. januar 2007 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvorfor to av både Core 2 og Intel Celeron D-en? Var ikke Celeronen bare til testing? Da trenger du jo bare en ... Fine PC-er blir det nok, da. Dyrt, men bra. Studerer du? Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå