Gå til innhold

Bra Sted Og Lage Hjemmeside


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg er litt lei av de hjemmesideeditorene som har egne templates osv.

jeg trenger ett sted jeg kan lage hjemmeside hvor jeg bare kan dra bildeelementer hvor jeg vil på siden og hvor jeg ikke trenger så mye html kunskaper.

 

Piczo har akkurat det systemet jeg leter etter men der er det masser venner sider og reklamer for andre piczo sider som jeg ikke er så begeistret for.

Plass er ikke noe problem, Har allerede ett WebHotell.

 

----------------------- :thumbup: Takker For All Hjelp :thumbup: ----------------------

 

Kan Noen Hjelpe Meg?

Endret av 77Bandit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bra Med Noen Svar :thumbup:

Er det noen fler alternativer?

7821815[/snapback]

 

 

Jeg vet om en side der du kan lage forum den heter noe vanskelig PHPP eller noe sånt, men var vel ikke det du skulle ha.

7823327[/snapback]

 

phpbb heter det. Vil ikke anbefale å bruke et forum som hjemmeside egentlig, iallefall ikke på samme måte som du vil bruke den som f.eks en piczo side.

 

Vil selvføgelig råde til å lære å programmere selv, men piczo er vel (desverre) det beste, og mest velgjorte webside-lageren på nettet. Har jo også webbyen.dk, freewebs, sett opp en wordpress side som noen nevner over.

 

Mulighetene er mange, men det kan kreve at man må sette seg litt inn i forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Bra Med Noen Svar :thumbup:

Er det noen fler alternativer?

7821815[/snapback]

 

 

Jeg vet om en side der du kan lage forum den heter noe vanskelig PHPP eller noe sånt, men var vel ikke det du skulle ha.

7823327[/snapback]

 

phpbb heter det. Vil ikke anbefale å bruke et forum som hjemmeside egentlig, iallefall ikke på samme måte som du vil bruke den som f.eks en piczo side.

 

Vil selvføgelig råde til å lære å programmere selv, men piczo er vel (desverre) det beste, og mest velgjorte webside-lageren på nettet. Har jo også webbyen.dk, freewebs, sett opp en wordpress side som noen nevner over.

 

Mulighetene er mange, men det kan kreve at man må sette seg litt inn i forskjellige ting.

7823484[/snapback]

 

Phbb som det tydeligvis hette mente jeg ikke som en hjemmeside, men som et forum. Jeg har en side av dette forumet selv og synes det er genialt til å bruke som klasseforum, Gjeng forum. Klubber osv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Sendt deg en mindre utfyllende mail om sammarbeid på Fyrvererkiguiden

håper at dette går for du virker flink med Jomoola :thumbup:

7874558[/snapback]

Fikk mailen. Høres helt greit ut det, ja. Jeg er personlig ikke så flink med joomla som jeg vet andre forumbrukere er; men jeg har testet meg frem, og kan noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...