-iL- Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 How I Met Your Mother er den beste komedien som sendes om dagen, og den er snart oppe på Friends nivå. Barney er en utrolig festlig fyr, med sine suit up! formaninger, og have you met Ted? fraser Episoden der Ted drikker seg en smule brisen med Tequila er den beste hittil. Sesong 2 har nettopp startet opp igjen i USA. Andre som følger med på denne? Lenke til kommentar
patham Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Liker den jeg også It's going to be legen *wait for it* dary! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har t-skjorte som det står "Have you met Ted?" på. Haha. Fikk den når jeg var på innspilling av serien Får alltid masse rare blikk hvis jeg går med den på byen. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Legendarisk morsom komiserie ja! Beste som går for tiden Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Har t-skjorte som det står "Have you met Ted?" på. Haha. Fikk den når jeg var på innspilling av serien Får alltid masse rare blikk hvis jeg går med den på byen. 7756859[/snapback] hæ? utdyb! hvordan var du med på innspillingen? Jeg har foresten en kompis som heter Ted, og har prøvd den en par ganger Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Utrolig vittig serie! Jeg synes karakterene er så godt laget - Barney er jo genial, men Ted også er en vanvittig kul person Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Koste meg med første sesong og ser fram til sesong 2, var en del morsome episoder og de fleste karakterene er veldig gjennomført. Men vil si at arrested development gir den stor konkuranse. (Y) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Arrested Development? Herregud mer barnslig humor skal man lete lenge etter. Så 6 episoder uten å trekke på smilebåndet en eneste gangm, før jeg ga den opp. men det var OT. Nå er vel ep 13 klar hjemme tenker jeg av HIMYM. Lenke til kommentar
hekkon Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Første sessong er ypperlig men andre sessong er ikke så bra, episode 13 i sessong 2 må være den kjedligte. Dette er helt klart en av mine favoritt serier for tiden, mye pga personene. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 ep 13 var litt nedtur ja, litt morsom maling av Barney da. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Folk følger fortsatt med her? Sesong 3 har jo begynt nå og jeg synes de episodene så langt har vært enormt bra. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 ja, sesong 3 er so far, bedre enn sesong 2. utrolig at ikke TV2 har plukket opp denne, burde jo gå rett hjem i Friends sjangeren. Lenke til kommentar
ksjoet Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det har faktisk begynt å rulle på TV3 på søndager. Har komt til midten av sesong 1. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette er en serie som er best back-to-back. Så den halv annen første sesongen slik og fant de vesentlig mer underholdene enn da jeg så episoden en og en. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette er en serie som er best back-to-back. Så den halv annen første sesongen slik og fant de vesentlig mer underholdene enn da jeg så episoden en og en. Er nok en fordel å få med seg alle episodene fra starten av ja.. Uten Barney hadde denne serien vært dårlig etter min mening.. Akkurat som Entourage hadde vært uten Ari Gold Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 dessverre synes jeg denne serien har tapt seg kraftig. Barney er en skygge av seg selv, og de andre er dessverre ikke morsomme lengre. Selv ikke Britney Spears redder dette. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 syntes dette er en fabelaktig serie, ler god når jeg ser den. Holder ett høyt nivå. Må si at jeg var skeptisk til å starte på den men når man har sett ett par episoder så blir man bare hekta Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Synes serien fortsatt er morsom =) Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har de byttet ut forfatterne denne sesongen? Etter pausen så har det ikke vært en eneste morsom story, karakterene har blitt gjennomskuelige, en-sidige og rett og slett simple... selv barney er ikke morsom lenger... Britney var faktisk det morsomste i hele sesongen så langt og det sier sitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå