Gå til innhold

How I Met Your Mother! - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

How I Met Your Mother er den beste komedien som sendes om dagen, og den er snart oppe på Friends nivå.

Barney er en utrolig festlig fyr, med sine suit up! formaninger, og have you met Ted? fraser :p

Episoden der Ted drikker seg en smule brisen med Tequila er den beste hittil.

Sesong 2 har nettopp startet opp igjen i USA.

Andre som følger med på denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har t-skjorte som det står "Have you met Ted?" på. Haha. Fikk den når jeg var på innspilling av serien :) Får alltid masse rare blikk hvis jeg går med den på byen. :p

7756859[/snapback]

hæ? utdyb! hvordan var du med på innspillingen?

Jeg har foresten en kompis som heter Ted, og har prøvd den en par ganger :p

Lenke til kommentar

Arrested Development? Herregud mer barnslig humor skal man lete lenge etter. Så 6 episoder uten å trekke på smilebåndet en eneste gangm, før jeg ga den opp.

men det var OT.

Nå er vel ep 13 klar hjemme tenker jeg av HIMYM.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
Dette er en serie som er best back-to-back. Så den halv annen første sesongen slik og fant de vesentlig mer underholdene enn da jeg så episoden en og en.

Er nok en fordel å få med seg alle episodene fra starten av ja.. Uten Barney hadde denne serien vært dårlig etter min mening.. Akkurat som Entourage hadde vært uten Ari Gold :p

Lenke til kommentar

Har de byttet ut forfatterne denne sesongen? Etter pausen så har det ikke vært en eneste morsom story, karakterene har blitt gjennomskuelige, en-sidige og rett og slett simple... selv barney er ikke morsom lenger... Britney var faktisk det morsomste i hele sesongen så langt og det sier sitt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...