sandvin Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hallo folk! Er det noen her som kan vet hvordan/hvor jeg kan få tak i Den Lengste Reisen? Jeg er ikke mye til dataspiller, men Det spillet hadde jeg for leenge siden, og spilte det srøyt mye, men så mistet jeg det. Hvis noen vet hvor jeg kan få tak i det, vis noen har det, og vil selge det, eller noe i den duren, så let me know Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Snakker du om Drømmefall - Den Lengste Reisen? Eller..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Snakker du om Drømmefall - Den Lengste Reisen? Eller..? 7724651[/snapback] Han mener det første fordi Drømmefall er lett å få tak i. Forøvrig så lurer jeg på det samme, har funnet det til ganske høy pris. Lenke til kommentar
sandvin Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Ja det stemmer nok. Hvor fant du det til høy pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Ja det stemmer nok. Hvor fant du det til høy pris? 7724675[/snapback] Zailor nytt søk ga forøvrig lovende resultater: Spaceworld må bare sjekke fraktkostnader! edit: spørs om de får inn på lager mer edit: fiksa formatering Endret 15. januar 2007 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
sandvin Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Ok. Takk skal du ha ! Jeg skal sjekke med dem på space world Lenke til kommentar
Mow Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Gamezone selger den lengste reisen for 149,- Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg