Gå til innhold

Har ikke bluetooth.......... LØST!

Evas

Anbefalte innlegg

Har akkuratt fått Nokia 6131 og skulle nå gjerne ha den koplet til PC-en. Har gjort mobilen klar. Har også lastet ned og installert Nokia PC-Suite. Får ikke til å sammenkoble. Det viser seg så at jeg ikke har bluetooth på kontrollpanelet?

Når jeg går på "Hjelp" på Windows XP, står det jo klart og tydelig Åpne Bluetooth-enheter i Kontrollpanel. Men jeg har altså bare ikke noen slike enheter. Har prøvd et tips jeg så her med å installere msconfig.exe. Jeg har ikke noe "kjør" på min versjon av win.xp, så jeg måtte finne det via søkefunksjon. Dette hjalp nå ikke, kanskje jeg har gjor noe feil......

Finner heller ikke noe Bluetooth i System --> Enhetshandling.

Noen her som kan hjelpe, så takker jeg til tusen på forhånd!

:w00t:

Endret av Evas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellige Bluetooth-adaptere har forskjellige måter å tilnærme seg systemet på. De nyeste bluetooth-donglene har programvare som stort sett integrerer seg i windows med påfølgende integrert funksjonalitet. Eldre bluetooth-enheter hadde egne programmer som man måtte bruke for å gjøre BT-relaterte oppgaver (som pairing, filsending osv..). Det ville hjulpet hvis du fortalte hva for en bluetooth-enhet du har koblet til pc'en din, eller om det er en bærbar pc som eventuelt har det innebygget.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke koblet noen bluetooth-enhet til PC-en. Hadde jeg det, hadde jeg jo ikke manglet enheten. :!: Jeg trodde at Bluetoots-funksjon automatisk fulgte med Windows XP så man kunne installere en enhet, men finner altså som sagt ingenting i kontrollpanelet, altså et sted hvor man kunne ha installert en enhet. Det er det som undrer meg, siden det står i hjelpefilen at man skal gå på kontrollpanel og deretter åpne en enhet.?

Min PC er stasjonær og det er en mobil jeg skal koble til PC-en (eller omvendt).

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...