brunbamse Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har en Nokia 6288 som jeg ikke får brukt Opera Mini på. Hvis jeg prøver å komme inn på en www. adresse, får jeg beskjed om å laste ned Opera Mini og når jeg har gjort dette og prøver å gå inn på www. side fra Opera får jeg denne feilmeldingen: "Klarte ikke å koble til internett. Gå til operamini.com/help med en PC nettleser eller kontakt tjenesteleverandøren om internett-innstillinger." Har vært i kontakt med tjenesteleverandør, og de har gjort hva de kan og alle instillinger i abonnementet er som de skal. Der jeg kjøpte telefonen har de ikke noen tips på hva som kan gjøres og hos Nokia er det lite hjelp å få ... ER DET NOEN SOM KAN HJELPE MEG? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Her er oppskriften, "Instillinger - Konfigurering - Brukerdef.konfig.innst. Så oppretter du bare Mitt tilgangspunkt, og gjør ingen endringer på den. Velger den som Foretrukket tilgangspunkt, og så skal det fungere" Virket bra for meg. Lenke til kommentar
brunbamse Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Tusen takk, dette fungerte jo utmerket At ikke Nokia sin support har peiling på dette, skremmer meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå