Hellemyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei! Her er arbeidsloggen Her tar dere kommentarene fra min lille arbeidslogg. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Fantastisk ide... Vurderte det faktisk ein gang, men tenkte på kor upraktisk da var. (flytting av pcen eller lan) Kva med å gjere sånn at når du tar ut skuffa så ser det ut som eit kabinett? Lykke til Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hmm... tenkte egentelig aldri på deg med lan, men kan jo bare ta med meg hele skuffa? det går jo greit det Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det så genialt og plassbesparende ut. Stå på. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 hvordan blir det nårdu skyver skuffen fram da? du må være bra forsiktig da så ikke strømm og slikt går Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 skal passe på at kablene blir lange nok til at jeg kan skyve den litt ut, trenger jo bare å skyve den ut når jeg skal bytte cd. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 så du skal ikke ta hull i selve Døra og ha cd romen syneslig da? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 niks, cdromen skal stå mellom radiatoren og hovedkortet, så skal jeg legge inn cder fra toppen på den, litt vanskelig å forklare, kommer med bilder snart som forklarer det med cdrom. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) oki, men blir det ikke vanskelig siden den kan bekke bakover? dewn må være litt på skrå da og du må fikse de festene til hk brettet, den teipen varer ikke så lenge når den er på tre skaff deg noen små skruer og skru de i med Endret 14. januar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 De klossene er bare for å bygge opp, så hovedkortet kommer i samme høyde som IO panelet, de er ikke ment for å feste hovedkortet i. Har også lagt til en liten OPPDATERING som korklarer det med cdrom Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Grei løsning med den cdrommen. Men hvorfor ikke la den komme ut av en sprekk elns? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Å kutte hull i den delen av skuffen som vendet ut mot rommet, selve fasaden på skuffen, det ville jo ikke bli noe fint med en rød skuff, og en hvit cd skuff som stikker ut, det er ikke så mye arbeid å skifte cd. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hvor/hvordan skal strømforsyningen sitte? Ser spennende ut, lykke til videre Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Har kommet med denda en UPDATE Håper dette forklarer det med strømforsyningen, Craves Endret 15. januar 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Så den får strøm "undenifra"? Lurer også på om du gidder å ta bilder i høyere oppløsning, blir litt vanskelig å se ordentlig. Endret 15. januar 2007 av Craves Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Skal se om jeg får noe bedere bilder, det er mammas kamera, har aldri brukt det før strømpluggen fra vegen kobles til fra undenifra. Kansje litt upraktis, men fikk ikke plass med andre løsninger, og vil helle ikke lodde i strømmforsyningen. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Bra jobba, lillebror. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 takker, storebror Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja. Veldig bra hittill. Hva med noen vifter som suger inn luft? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Begge radiatore viftene, og den i siden forhan hovedkoret suger inn, og psu suger ut. Så er jo romselig rund skuffen inne i skrivepulten, så tror ikke luft og temperator blir så stor problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå