Gå til innhold

Hvordan skjære opp pizza?


Olum

Anbefalte innlegg

Jeg veit at detta er litt utafor temaet "LAN-party" men jeg lagde en topic likevel

fordi jeg mener pizza og LAN hører sammen.

 

Hvordan skjære opp en pizza? Trekanter eller firkanter? Og hvor mange biter? Er det et fast antall biter eller skjære opp så det passer til antall personer? :hmm:

 

Legg gjerne med en modell av hvordan du vile gjort det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velkommen til forumet. :) Jeg skjærer pizzaen i 4 når det er til meg og kjæresten min. Ellers prøver jeg vel å dele den så det blir like mye til alle. Kommer også litt ann på om den er rund eller firkantet...

7715981[/snapback]

 

Bare hyggelig å joine diskusjon.no har lest her en stund men ikke skrivi enda :D

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
er det feigt å bruke gaffel for å holde pizzaen under skjæring eller? jeg prøver å unngå å gjøre det men er så vanskelig uten :(

7716330[/snapback]

 

Jeg bruker aldri gaffel. Dey blir litt feigt ja :thumbdown:

 

Har et stort antall pizzaskjærer eller hva det nå heter.. ja hva heter det egentlig, de runde dingsene du skjærer pizzaen med? (aner jeg en ny topic) :hmm:

Lenke til kommentar

Den blir kutta i 8 bitar, er det 3 eller 5 som skal ha og alle vil ha like mykje så blir den delt i 5/6 stykker á 1/8 og resten delt på 3 eller 5.

 

Skal eg ete aleine blir den kutta i 8 bitar, ikkje alt på ein gang, eitt stykke i gangen for å hindre for mykje varmetap.

Lenke til kommentar
Den blir kutta i 8 bitar, er det 3 eller 5 som skal ha og alle vil ha like mykje så blir den delt i 5/6 stykker á 1/8 og resten delt på 3 eller 5.

7719629[/snapback]

Skal 3-5 personer dele så blir den allikevel delt i 8, så får man spise hurtig om man vil ha. Men dersom vi er 3-5 personer pleier neppe én pizza å være nok, eller så spiser vi på f.eks. Peppes hvor man får mange firkanter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...